|
Hjælp! 2 fjernsyn, 1 Yousee boks |
Besvar |
Forfatter | |
Babalu
Junior bruger Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2014 kl. 16:16 |
Hej alle, som emne siger har jeg nu 2 TV og 1 Yousee boks.
Det ene TV får signal via HDMI og det spiller. Det gamle tv får signal via antenne kabel gennem boksen, men jeg kan kun se DR2. De fleste af de kanal jeg har fra yousee er der lyd men intet billede. Den finder alle kanalerne når jeg søger der er som sagt bare intet billede :( Har den store pakke fra Yousee. Nogen der ved hvad der kan være galt? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kør signalet uden om You See kassen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal naturligvis førsøge med youSee kablet direkte til dit gamle fjernsyn. Hvis det ikke er dårligt signal, så er det nok dit fjernsyn, der kun kan behandle MPEG2 komprimerede signaler ? - youSee sender alle HD kanaler med MPEG4 komprimering og sender slet ikke SD versionen længere, hvis der er en HD version. Du kan se DR2 fordi den kun er en SD kanal, men du skulle nu nok også kunne se enkelte andre kanaler. Hvilket mærke og model er dit gamle fjernsyn ? Lars
|
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
Babalu
Junior bruger Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt en anden løsning, men tak for jeres svar :)
|
|
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad høre.....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |