|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Drescott ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 08:24 |
Hej, På arbejdet er vi på udkig efter en ny projektor til vores showroom. Den skal kunne levere et klart billede selvom det er et meget lyst rum. Jeg foreslog selv denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=2186&ML=250 Men det var åbenbart lidt over budget Hvis jeg skal finde en til - lad os sige 3-4k - hvad skal jeg så lede efter? Gør ikke noget at den er brugt! /Dres |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
til erhvervs brug, så kikker du i den forkerte ende af pris skala..Erfaring kan kun bekræfte at til 4k får du ikke en projektor over 3000 ansi, og kontrast deroppe, som kan i fuldt dagslys vise jeres pc skærme klart og tydeligt. Der skal du op omkring 8-10k+ Så du havde nok fundet den rigtige første gang.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |