recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp/anbefalinger anyone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp/anbefalinger anyone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Marts-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp/anbefalinger anyone?
    Sendt: 28-December-2011 kl. 11:07
Hej med jer... har brug for jeres hjælp. Det drejer sig om at jeg ønsker en anden form for opbevaring af billeder og lyd. Jeg har på nuværende tidspunkt et mediecenter, men tænker om der ikke er andre alternativer, jeg får en yousee boks som fra eftertiden så skal bruges til tv og film, så syntes jeg det er lidt meget at kun at have et mediecenter til billede og lyd og ja at kunne surfe på, men der bruger jeg min ipad. Jeg har en DS109 Synology men kan stadig ikke helt se hvordan jeg skal få det hele til at spille. Af lyd har jeg en Yamaha Soundbar, den er desværre ikke på netværk. Har også en homedisk fra TDC, men, det gør det stadig ikke helt brugbart i forhold til ipad/iphone.

Krav... skulle være at jeg kan benytte min iphone og ipad til at styre det med. Køber mig nok en apple tv boks, nemt at bruge for hele familien, stabilt. har kigget en del men syntes det er svært.

Håber der er nogen der har et bud på en god løsning.
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 13:26
Hvis du allerede er i Apple land så er en ATV2 nok ikke en dårlig investering.  Ved dog ikke hvor god den er som musikafspiller.

Rent til musik er der f.eks. Squeezebox eller Sonos, som begge kan styres fra din iPad.

Din yousee boks, kan den ikke kun spille film fra Yousee? og ikke DVD/Bluray? Lyder lidt som en nedgradering fra en reel HTPC.
Til top
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 16:44
Jeg har Xbox 360 som dvd afspiller jeg kommer så til at undvære blueray i mce alternativt kan jeg købe en ved side. Af måske... Overvejer kraftigt at købe appletv
Til top
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 01:03
Eller boxee
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu