recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp ang. Galaxy S3 mini inde jeg impulsshopper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp ang. Galaxy S3 mini inde jeg impulsshopper

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp ang. Galaxy S3 mini inde jeg impulsshopper
    Sendt: 22-Juni-2013 kl. 13:03
Hej alle,

Jeg overvejer kraftigt at købe en Samsung Galaxy S3 mini. Den kan lige nu fås i Fona til 1500 kr. uden abonnent.

Er dette ikke en god pris?
Kan denne mobil anbefales?

Har ikke de største krav, jeg bruger den til at ringe, sms, internet, mail, facebook, lidt små spil og musik.

Er den vær at købe, eller skal jeg slå koldt vand i blodet og vælge en anden?

På forhånd tak :)

/Malte
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 13:49
Har ladet mig fortælle at min-modellen ikke kan sammenlignes med en alm S3. Mini er yderst skrabet på alt.
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Har ladet mig fortælle at min-modellen ikke kan sammenlignes med en alm S3. Mini er yderst skrabet på alt.

Okay, men jeg behøver enlig heller ikke et kraftværk. Du har ingen erfaringer med modellen? :)
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

"Har ladet mig fortælle..." Men du ved det ikke, vel?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:18
Min mor havde den, men den var sløv og havde dårlig signal.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:34
Check på GSM Arena, såvidt jeg husker har den dårligere specs end en Gakaxy S2.....
Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:41
Chokerende at en mobil til 1500 har lidt dårligere hardware-specs end en telefon til 2200. Wink

Jeg har fulgt en del med i prisudviklingen på den, og tror ikke den kommer længere ned end de 1500. Vil tro det er en ok mobil til pengene, jeg synes dog efter at have haft den i hånden et par gange, at den virker lidt klodset, så jeg venter spændt på at se hvad htc one mini og galaxy s4 mini bringer.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:41
Jeg vil ikke anbefale den. Så hellere xperia go, eller xperia s. De kører bedre og har godt signal
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 17:04
Det der er chokerende er at Samsung vil risikere at folk bliver skuffet, når de skifter fra en SGS2 til en SGS3 mini, det er i min optik en kæmpe afbrænder ;-)

Jeg vil foretrække en SGS2 og jeg mener at den kan findes til samme pris når EG har den på bud.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 17:17
Kender S3 mini udmærket. Det er en ok tlf. til prisen. Men ville nok kigge på en Nokia Lumia istedet, det kører bedre efter min mening...
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 17:35
Jeg har en s3 mini og det er nu en ok telefon, jeg bruger den også kun til at ringe fra, sms og lidt net når jeg keder mig på jobbet, det der skrives om at den har dårlig signal er ikke noget jeg har erfaret, jow hvis jeg propper et telekort i den der kører på telenor net så er der dårlig signal (nok mest fordi det er så skide dårligt dækket hvor jeg bor)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 17:38
Vi prøvet med tdc og telia hos mine forældre, min fars sony, min daværende lumia 900, og min fars arbejds htc var der super signal, men ikke sgs a3 mini, der var intet
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu