recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp ang. Galaxy S3 mini inde jeg impulsshopper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp ang. Galaxy S3 mini inde jeg impulsshopper

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 18:11
jeg bruger TDC net og har aldrig haft probs med det
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 18:26
Med 8 km til masten så er der problemer
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Det der er chokerende er at Samsung vil risikere at folk bliver skuffet, når de skifter fra en SGS2 til en SGS3 mini, det er i min optik en kæmpe afbrænder ;-)

Jeg vil foretrække en SGS2 og jeg mener at den kan findes til samme pris når EG har den på bud.

Hvis folk bliver skuffede over det, er det da deres egen fejl. SGS3 mini er tydeligvis en billig telefon, indikeret af specifikationer og pris - hvis man forventer at den skulle være bedre end den tidligere topmodel så er man lidt naiv.
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: Danmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 17:12
Jeg er udmærket klar over at dette ikke er en high end mobil, men spørgsmålet er også mere om det er en okay mobil, i middel end klassen og til prisen på 1500 kr. eller om jeg skal kigge efter noget helt andet. Også når man tager mit forbrug af mobilen med. Jeg ville jo gerne udgå at bruge mange penge på en mobil, når jeg ikke føler jeg får brugt alle de funktioner fuldt ud som følger med de dyre mobiler.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Det der er chokerende er at Samsung vil risikere at folk bliver skuffet, når de skifter fra en SGS2 til en SGS3 mini, det er i min optik en kæmpe afbrænder ;-)

Jeg vil foretrække en SGS2 og jeg mener at den kan findes til samme pris når EG har den på bud.

Hvis folk bliver skuffede over det, er det da deres egen fejl. SGS3 mini er tydeligvis en billig telefon, indikeret af specifikationer og pris - hvis man forventer at den skulle være bedre end den tidligere topmodel så er man lidt naiv.

Ikke alle forstår specifikationer ved en mobil.
De ved at man skal have en Galaxy telefon hvis det ikke skal være en iPhone ( ja ved godt der er andre muligheder, men lad det være) de ved at 3 er et højere tal end 2, 3 mi i har lidt mindre skærm, hvilket må være derfor den hedder mini.

Så når min kusine på 17. Der elsker at høre/skrive musik, og stort set aldrig benytter elektronik, og derfor ikke har sat sig ind i specifikationer, og derfor gik ud fra det ovennævnte, hvad vil du så mene om, at hun blev lidt skuffet over at den gamle, med et 2-tal, var bedre?

Til trådstarter, jeg synes den knirker lidt, og virker for tynd til mine hænder. Men hvis du kan lide den, så har jeg ikke set den billigere ihvertfald :)

Redigeret af aerik - 23-Juni-2013 kl. 17:57
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Maj-2006
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Malte Malte skrev:

Jeg er udmærket klar over at dette ikke er en high end mobil, men spørgsmålet er også mere om det er en okay mobil, i middel end klassen og til prisen på 1500 kr. eller om jeg skal kigge efter noget helt andet. Også når man tager mit forbrug af mobilen med. Jeg ville jo gerne udgå at bruge mange penge på en mobil, når jeg ikke føler jeg får brugt alle de funktioner fuldt ud som følger med de dyre mobiler.

Jeg har lige købt en S3 Mini til min mor i dag, og sat den op med diverse apps og mail, og jeg var faktisk ret imponeret over den. Den virker ret solid og rigelig hurtig, kan faktisk ikke finde de store kritikpunkter. Til dagligt bruger jeg en Galaxy S3 og en Iphone 4S.

Redigeret af Deaster - 23-Juni-2013 kl. 21:05
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Jeg har lige købt en S3 Mini til min mor i dag, og sat den op med diverse apps og mail, og jeg var faktisk ret imponeret over den. Den virker ret solid og rigelig hurtig, kan faktisk ikke finde de store kritikpunkter. Til dagligt bruger jeg en Galaxy S3 og en Iphone 4S.

Som jeg kan forstå dig, så vil du godt kunne anbefale den til det forbrug jeg har?
Er jo ikke den mest krævende bruger :)
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 14:19

Som jeg kan forstå dig, så vil du godt kunne anbefale den til det forbrug jeg har?

Jep, det ville jeg slet ikke have nogen problemer med.
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 22:43

Super tak.

Nu har jeg købt den, så glæder jeg mig til at få den afprøvet :)

Tak for hjælpen
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 08:14

Super tak.

Nu har jeg købt den, så glæder jeg mig til at få den afprøvet :)

Tak for hjælpen

Selv tak og god fornøjelse.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 11:58
Hej.
Er du tilfreds med din nye tlf.
Mvh.

Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Er du tilfreds med din nye tlf.
Mvh.

Hej,

Ja jeg er faktisk meget godt tilfreds med den. Nu har jeg ikke de store krav, men købte også en til min kæreste og hun er også rigtig godt tilfreds med den. Så jeg kan kun anbefale den. :)

Har også købt et flip cover til den, det gør at den bliver noget mere beskyttet i lommen. så det ser jeg som et godt køb.

Hilsen

Malte
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu