|
hjælp ang soundbar |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
joern
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2020 kl. 12:47 |
Hej
Jeg har et Samsung UE49KU6455U og lyden er jo, mildt sagt elendig. Jeg er derfor på jagt efter en soundbar der lyder godt, men også hvor jeg ikke skal have flere fjernbetjeninger. Har Apple TV og alene den er udfordring nok for min kone så optimalt skal alt kunne betjenes med tv'ets fjernbetjening (ved godt at det ikke er muligt med Apple TV). Jeg har overvejet Sonos Beam, men spørgsmålet er om jeg får bedre integration med en Samsung soundbar? Vil meget gerne have gode råd og anbefalinger til hvad jeg skal gå efter
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg betjener mit Apple tv med fjernsynets fjernbetjening (bruger dog iPad til at udfylde tekstfelter, men det kan også gøres med med fjernbetjeningen)
Lydstyrken på min Sonos Soundbar styres også fra fjernsynets fjernbetjening Så alt kan godt betjenes fra tv’ets fjernbetjening. |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor bruger du ikke bare fjernbetjening til dit tv.
Igen grund til at bruge atv fjernbetjening. |
|
joern
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det var jeg faktisk ikke klar over at man kan. Må se om hun kan lære det
Hvilken soundbar vil i så anbefale? Skal jeg gå efter Sonos Beam, eller er der andre der er bedre i samme prisklasse? |
|
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos 2 andre soundbar koster cirka det dobbelte, om de også spiller dobbelt så godt ved jeg ikke |
|
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos beam, giver kun rigtig mening hvis du allerede er i Sonos øko systemet, ellers er den nok for dyr. Jeg benytter selv en ST5000 soundbar fra Sony. Den koster lidt mere end Sonos Beam.
Redigeret af lahan - 18-Juni-2020 kl. 15:33 |
|
joern
Funktioner
Tak(0)
|
Det behøver ikke nødvendigvis at være Sonos. Valgte blot den for at få god lyd. Ville selvfølgelig også gerne have noget der ligner surround, men tænker ikke at det er muligt fra en soundbar. Går derfor efter så god lyd som muligt (med ok bas uden subwoofer), nem betjening og sidst også designet
|
|
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis du har en Sonos Soundbar, kan du tage 2 højtaleren og stille bagved hvor du sidde og fortælle Sonos appen at de er baghøjtalere, og så har du Surround |
|
|
|
joern
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, har nu kigget på mange og hælder til enten Sonos Beam eller Samsung HW-MS660/XE da den jo passer til tv'et. Hvilken af dem vil i anbefale?
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har en bluesound pulse soundbar 2i, du kan få til 4500kr.
Den er langt bedre end sonos syntes jeg selv
|
|
joern
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, men jeg har besluttet mig for at gå efter en af de to (Samsung eller Sonos Beam). Har dog ikke endnu besluttet mig for hvilken en, så vil meget gerne høre jeres mening om hvilken jeg bør vælge
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |