|
Hjælp DTS HD virker ikke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2013 kl. 16:54 |
Hejsa
Kan pludselig ikke længere få DTS HD lyd igennem fra min Bluray afspiller Panasonic til Marantz. Alle mine bluray koncerter/ film vil kun spille i stereo. Bruger HDMI 1,3 kabel. Har opdateret Panasonic den står på bitstream i digital output? Men sætter jeg en DVD koncert kører Marantz fint DTS lyd. Kan det være kommet en forkert indstilling på afspiller ved opdatering eller havd søren kan der være galt...??? ![]() |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Pga. Begge hdmi udgange på afspiller var i brug kunne den ikke sende DTS HD lyd ud Jeg fjernede den der gik direkte til TV når jeg skal se 3D og wupti er tilbage DTS HD lyd......yes ![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Godt du fik styr på det. HUSK dog aldrig at pille med HDMI stik mens der er tændt for noget af udstyret. HDMI er meget svagt hvad det angår.
Mvh. Rasmus
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Ja du har ret /man skal passe på at slukke for grej /har også en løs hdmi /ene ende/stik fra tv som nok bør fjernes nu den ikke er i brug
Men alligevel mærkelig ?at afspiller ikke kan fungere med dts hd fra begge hdmi udgange samtidig synes jeg........ |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |