|
hjælp dts lyd fra pc til reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2012 kl. 15:09 |
jeg vil bygge mediecenter til min store fladskærm igennem min avr harman kardon reciver så jeg kan få film og lyd i den bedste kvalitet, jeg er lidt i tvivl om jeg skal både skal have dts understøttelse på grafikkort og lydkort eller hvad , pc skal kun bruges til min store skærm igennem avr håber nogen kan hjælpe og eventuelt forslag
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan godt trække DTS gennem et optisk lydkabel eller et coaxialt lydkabel.
Kender dog ikke meget til hvilket grafik/lydkort der skal kunne benyttes. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
haf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 16 |
tak for svar jeg har ellers forstået fra eksperter at for at få den bedste lyd så skal det være hdmi?
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Ja, hvis det skal være DTS-HD MASTER. Ellers kan de to ovenstående sagtens klare almindelig DTS lyd. /Ole
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |