|
Hjælp DVBViewer finder ikke alle YouSee kanaler: |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for indspark. Men har også prøvet Windows 7 64 but og Windows 7 32 bit. Samme problem med terratec og kun de kanaler. Hvilken driver kører du.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Har kun skimmet tråden, men så vidt jeg kan se er dit problem at du ikke kan se de kodede kanaler, hvis ja, så prøv at tune en af de kanaler du ikke kan se, og vælge Vis CAM i fra den første menulinie. Hvis den ikke er tilgængelig, eller der ikke kommer en menu, så er der problemer med dit CAM. Jeg har godt nok ikke DVB-C men DVB-S, men jeg gætter på at det fungerer på samme måde. Min CAM menu ser således ud:
Redigeret af MCenterFreak - 07-April-2015 kl. 16:48 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
C10V ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: Vest Status: Offline Point: 25 |
Jeg har 2x Terratec - Cinergy HTC Stick HD på samme bærbare W7 64 Bit (nyeste driver) + FULD pakke Yousee + min egen frekvensliste (tidligere omtalt) ! så jeg er lykkelig uden CA modul :-) Windows media center gør livet besværlig på alle måder ! Har du prøvet at optage fra ex. 6HD og afspille filen med VLC el. Media Player Classic ? Redigeret af C10V - 07-April-2015 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Tak for svarene. Mht codec er det ikke problemet. Jeg har sort skærm og når jeg optager en af kanalerne er filen så lille så det ikke kan passe.
Mht. CAM menu får jeg følgende: ![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Får du en masse små filer (hundredevis) så er det fordi dekodningen mislykkes
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
Får kun en enkelt meget lille fil på måske 23 kb.
|
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Har prøvet men de kan ikke hjæloe
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |