recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP!! DVD-menu + undertekster funger ikke over N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP!! DVD-menu + undertekster funger ikke over N

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mjay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP!! DVD-menu + undertekster funger ikke over N
    Sendt: 16-Februar-2011 kl. 14:51
Halløj,

Jeg er ny i det her, så håber jeg kan forklare problemet som jeg ser det.

Jeg har nogle DVD-film som jeg har rippet(komplet) over på min NAS-server i VOB format. Jeg afspiller dem på en Samsung BD-C8200 via DLNA, og virker tilsydenladende fint - men kommer så ikke længere, i første omgang, end til menuen, hvor den IKKE bliver aktiveret - altså jeg kan ikke trykke på nogle af tingene?!?!?! Hvorfor ikke?!?!

Den anden ting er at jeg selvfølgelig kan springe over DVD-menuen, og sætte filmen igang, men  her kan jeg så ikke sætte undertekster på???

Som sagt er den en rippet full disk, og smider jeg den. org. disk i maskinen, er der ingen problemer?!?!?
(Bruger DVDfab til rip)

Håber der er nogle der kan hjælpe, for kunne være fedt at kune lægge det hele på NAS-HDD og spille det derfra.

vh
M´J
MJ
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu