|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper.wind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 05-April-2006 kl. 09:33 |
HJLÆP mit MCE viser 1 time forkert i program guiden på Kanal 5. Jeg har prøvet nogle af de løsninger som har været vist herinde, men det virker ikke. Nogen med samme problem, som har løst det??? PFT. Jesper
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeps - Det er vist et kendt problem som desværre nok skal løses af Microsoft. Nogen som ikke har problemet?
|
|
![]() |
|
Jesper.wind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Hmm. Hvis det er rigtigt, så er de godt nok for sløve, det må da være en lille ting for dem......? Nå men, hvis der er nogen som har et bud på en løsning, er jeg (vi) stadig åbne for løsninger
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg tror at MCE blev forvirret af skiftet til sommertid. Jeg havde et fast optagelsestidspunkt hver dag (kl. 18:00 Fjernsyn for dig) men det skiftede pludseligt til at være planlagt til kl. 19:00. (Hold kæft hvor blev knægten sur over at skulle se 30 minutters Dagens Danmark!)
|
|
![]() |
|
![]() |
HA HA HA, ja det ville jeg s.. også blive Jeg har sendt en klage til Microsoft, men jeg har ikke hørt fra dem endnu. Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Apu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Hvis man sammenholder guiden i mce med f.eks den op tv2.dk, er det næsten dagligt at der er fejl, især efter kl 18:00. Jeg kiggede lige på et par dage fordi det endnu ikke er lykkedes mig at optage et South Park afsnit korrekt. Så vidt jeg kunne se, var der nogle fodboldkampe som der ikke var i MCE guiden.
Løsningen for mig lige nu må være at sætte den til at optage lang tid efter at den mener at showet er slut. Nu har jeg 2 tunere og det er midt om natten så det skulle ikke konflikte med andre ting, men ellers er det temmeligt irriterende. Skal for god ordens skyld lige sige at de andre kanaler jeg optager fra, virker det fint. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg synes også antallet af fejl i EPG'en er alt for stort. Jeg har skrevet til dem som laver EPG'en og bedt dem om at rette kanal 5 ind - sidst jeg checkede virkede kanal 5 da vist igen ikke?
|
|
![]() |
|
![]() |
Har ikke lige checket, jeg har ikke været hjemme i påsken. Men hvis jeg er heldig kan det jo være at der ligger nogle South Park til mig når jeg kommer hjem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så skulle KANAL5 være på plads igen. Men jeg fik aldrig noget svar fra Microsoft (se o.f.) Så vi håber........ |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har i øvrigt installeret bladerunner - Så nu har jeg EPG på alle kanaler, og data er grabbet fra dr.dk hvilket nok ikke bliver meget bedre.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, Kanal 5 kører også for mig igen. Jeg i hvertfald fået optaget SP korrekt 2 nætter i træk.
|
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg kører ren MCE2005 - DK og jeg har ikke problemet... Har sat mit ur til automatisk at skifte ved sommer/vintertid i XP. Kan det være det? Vh, Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |