|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|||
Du må lige checke specs på det drev du vælger. Din skærm skal principielt også understøtte hdcp. Alternativt kan man bruge AnyDVD (muligvis ulovligt). |
||||
Kuro
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Hdcp. Pas. Min skærm er ca 1 år gammel, ved ikke om det hjælper dig, så du ved noget om det. Jeg har anydvd. Det er sådan at jeg skal have en ny dvdbrænder kun. Men vil da godt give lidt mere, for at få en BD afspiller. Mest kun for at kunne lægge disc id ind i mymovies. Jeg skal hverken se film eller noget.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Nogen der kan sige mig forskellen på disse 2? Evt hvilken der er bedst. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|||
du kan læse lidt om den her http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1205&zoneid=5
BDC-202 er et OEM produkt BDC-S02 er et retail produkt BK angiver bare at den er sort |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvad er så forskellen på oem og retail produkt?
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|||
Oem(bulk) indeholder ingen software.
Med retail medfølger software pakke. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Skulle denne så være retail? Altså med software. http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?skvare=398127 Hvordan kan jeg se det? For jeg er nok nødt til at få lidt software med. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hvis du ruller lidt ned af siden og kigger ved software bundle.
http://www.pioneer.eu/eur/products/45/104/442/BDC-S02/specs. html |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
BDC-S02 Bliver det så. Så må jeg lige finde ud af hvem jeg vil købe den fra. Jeg var lige inde og tjekke om min pc kunne klare det. Og det var faktisk kun ram der ikke var nok af. Men det er jo ret nemt at sætte flere i. Jeg takker for den hjælp, som i har givet en pc-tumbe. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Så blev den sku bestilt. Så bliver det spændende. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|||
har lige kørt det der test program til om ens computer er klar til blu ray.
er det ok at græde når der er flere røde prikker end grønne? :( :P |
||||
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Så er det på tide at opgradere eller købe nyt.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |