|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
er en 3.0 p4 ht bærbar med 2 gb ram
den er fin nok til mit behov ;) og har lige læst at jeg kan rippe blu ray på min ps3. og afspille dem direkte fra harddisken. så er nok den vej jeg vælger at gå ;) |
||
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Så fik jeg denne. http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?skvare=398127 Men så ville jeg sætte den i. Men stikkene bagpå er helt anderledes. Og nu kan jeg se der står sata stik. Hvad kan jeg gøre ved det? Kan jeg nu bruge den i det hele taget? Der er ikke et af stikkene som er, som de plejer. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Ja,der har du ikke været vågen da du bestilte den. Der kan købes adaptere til SATA/IDE og og til strømstikket. Søg på edbpriser Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Man kan jo ikke være vågen hele tiden. Men det kan altså lade sig gøre? Jeg har et problem med edbpriser, jeg kan aldrig finde det jeg skal. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det sådan en jeg skal have? http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=139893 Hvis, kan det ikke købes billigere? Hvad med strømmen, hvad gør jeg med den? Hjælp. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Strømkablet skal være sådan et her: Jeg vender lige tilbage senere med et forslag til en SATA til IDE adaptor. Måske ville det næsten være lettere at få byttet din brænder? |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Måske kunne det være sådan én her: som du kan læse mere om her: Det ser ud til at være det du har brug for, til en billigere pris + kabel (hvis du da ikke har det i forvejen). Jeg kan godt forstå du ikke gider starte forfra med Blu-ray afspilleren Lige til sidst - er du sikker på at du ikke har SATA stik på dit bundkort? Din computer skal være måske mere end 2-3 år, før at det er "normalt" ikke at ha. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er rart at få lidt hjælp når man ikke selv kan. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Et SATA stik på bundkortet ser sådan her ud: Det kan også være andre farver (det er ligegyldigt). Det kunne da være fedt hvis du nu "fandt" sådan ét på dit bundkort |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Hvis din pc kun er to år gammel har den sikkert et SATA stik på bundkortet. I så fald skal du kun bruge et SATA kabel, da der sikkert sidder et strømstik på PSUen der passer. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har fundet noget der ligner, men det er bare lukket i siderne også. Kan det det? Jeg har fundet strømmen i hvertfald. Jeg kunne ikke se det fordi der sad en sort afskærmning på. så er det svært. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |