|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hej Jeg har i denne post fået sat rimelig pc sammen: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56177& PN=1 Den koster lidt under 5000,- uden skærm. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Hej Lasse. Den ser da ret interesant ud. Men er det noget man skal samle selv? For så er det af det går galt. Jeg aner ikke en s... om at samle sådan noget. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Og er der 4GB ram for under 600kr? Det er da ret billigt så. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Ja, ram er faldet i pris. Det er en saml selv, men kunne være du kendte en der kunne, jeg kan nemlig heller ikke selv samle, så jeg skal have en til at gøre det for mig. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kender desværre ikke nogen, som kan samle sådan en. Ellers tak for forslaget. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Wrong, wrong, wrong! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |