recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: er dette et brugbart tv-stik?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: er dette et brugbart tv-stik?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: er dette et brugbart tv-stik?
    Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:06

Jeg har lige flyttet tvet ind i et andet værelse og der er derfor lang vej til det normale tv-stik i væggen

Der er dog et andet slags tv-stik på det nye værelse (kan af en eller anden grund ikke uploade billeder, arghh) men jeg ved ikke om det kan bruges, størrelsen passer i hvert fald ikke til mit standard fjernsynskabel, det er som om vægstikket er for stort!

Er der nogen der kender denne type stik og ved om man kan bruge det og evt hvilken type stik man skal bruge i den? Eller kan gætte hvad det mon er for noget. Der er ligesom 2 stik et rødt og et grønt, der står tv over det grønne stik og R over det røde.

Ved det sikkert er et åndssvagt spørgsmål men jeg er lidt lost

venlig hilsen

Kasper

edit: har evt posted i forkerte forum, i så fald undskyld!

Redigeret af friediger - 25-Marts-2007 kl. 23:08
Til top
jesdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:29
Jeg har et tilsvarende vægudtag her hos mig.... det er vist bare en "gammel model".... du kan købe et antennestik der passer til... og det virker fuldstændig som de mere moderne udtag - forudsat selvfølgelig at det er tilsluttet til antennen....
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:34
OK, tak for hurtigt svar, jeg tror jeg vil gå ned i brinck i morgen og se om de har sådan et gammelt antennestik!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu