|
Hjælp! filer er helt væk |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt dette program med succes.
Den gratis version virker fint.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
nu har jeg kørt puran recovery portable og det virker som en godt program. Det hjalp mig desværre ikke.
Den fandt nogle sluttede ting, men ikke de billeder der ser ud til at være forsvundet for good. Jeg prøver igen en af dagene. Tak for hjælpen alle og glædelig jul
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må jeg tænde et lille håb igen? Prøv Puran på SD-kortet. Måske, billederne stadig kan findes, ved en scanning på Raw disk.
Redigeret af mnielsen - 24-December-2019 kl. 15:04 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |