|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 13-December-2008 kl. 13:21 |
Jeg har købt en Logitech squeezbox classic, men vil egentlig gerne have den sat til en hardisk som har netværk. så jeg er fri for at have min bærbar tændt når jeg skal høre musik. Så håber på i kan fortælle om jeres erfaringer, og kan man stadig bruge squeezecenter selvom den er sat til en netværks harrdisk? kan i anbefale noget? |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Det er ikke nok, at du f.eks. sætter en usb harddisk i din router, som man så har adgang til via routeren. Det kræver, at der er en maskine, dvs. pc, server eller nas, som kører squeezecenter.
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hvad er det præcis en nas er? troede faktisk det var sådan en ekstern boks. Jeg har brug for lidt hjælp da jeg intet forstant har på det. |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
En nas fungerer som en netværksserver med begrænsninger. Du kan læse lidt om det i forummet ved selv at søge lidt. Men en almindelig harddisk sat til routeren med usb er altså ikke nok.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok så vil jeg finde ud af noget mere om en nas. Den jeg havde kig på var nemlig den her, fordi det var hvad jeg troede var nok. http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=97987&sea rchArea=&Soegeord= |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan måske godt lykkedes med den, men det kræver nok en masse research og knofedt. Jeg vil anbefale dig at vælge en nas, der er kompatibel med squeezecenter som standard.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |