|
Hjælp GPS program jeg ikke kan få til at virke. |
Besvar |
Forfatter | |
newzero
Bruger Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 09:25 |
Hej Alle her på Recordere. Jeg har lige monteret min nye Kina Bilradio med faktisk alt. dog virker mit GPG program ikke. ( Ja ja grin i bare :-) Den er betalt "smil" Jeg er sikker på filerne på SD kortet enten er beskadiget eller nogle filer magler. Det ligger på et 2 GB SD kort og Bil Radioens softw kører med Windows Ce 6.0 Så jeg vil prøve med et andet Navigations system der helst snakker Dansk Gerne et af fgl programmer. Eller det bedste af det bedste Garmin Tom Tom Navigon ( Helst ) Men hvor kan jeg købe et program der meget gerne kan køre på mit Hardware samt passende til mit 2GB SD kort Kan en herinde foreslå eller fortælle mig hvad Nav Prg jeg skal købe, og gerne også hvor jeg kan købe det. På forhånd tak M H Redigeret af newzero - 13-Juli-2011 kl. 09:30 |
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
sodaha
Super bruger Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv evt. at spørge på forummet: www.gpsforalle.dk
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
theztq
Junior bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan får du lov at bestille inde på hjemmesiden med kina modellerene ?
er kvaliteten ellers okay ? :) og hvad ligger priserne i, det kunne da være sjovt at have sådan en i bilen. |
|
theztq
Junior bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så fandt jeg da lige kanppen "order" hehe men kan man ikke få lov at se priser ? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |