|
Hjælp har arvet et - Beovision 7-40 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
atpleth ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2014 Sted: aarhus Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2014 kl. 15:54 |
Kære forum.
Jeg er ny her, og det er jeg fordi jeg har arvet et Beovision 7-40 på motorstand med en 7-4 højtaler. Jeg ved ikke meget om B&O-skærme, men kan forstå at det må være en MKII, jf. billedet herunder: ![]() Har jet reti i at det er en MKII. Jeg har sat tv'et til - jeg har et antennestik i væggen med Stofa-signal - men synes t det er noget uklart og grynet. Skal jeg have en boks af et eller andet HD-værk imellem antennestik og tv? Mvh og på forhånd tak. Anders
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stofa tilbyder ikke længere Analoge signaler i egne anlæg, så du skal anskaffe en modtager til TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
TV'et er givetvis uden digitaltuner. En sådan kan indbygges i TV'et. Enhver Bang & Olufsen forhandler kan hjælpe med dette.
Men det vil selvfølgelig være billigere at købe en af de billige skrammelbokse, og så tilslutte den. M.v.h. |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Fejl
Redigeret af rasmuzzen - 31-Juli-2014 kl. 22:08 |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |