|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 14:55 |
Ærede Rec brugere :-)
Jeg vil lige høre de kloge herre om man kun kan opnå HD billedekvalitet (720/1080i) på denne projektor igennem DVI indgangen? San yo Z2 Jeg vil nemlig gerne køre HD fra mit anlæg igennem hdmi og skal finde ud af om det er et hdmi - DVI stik som dette jeg skal have fat på? http://www.av- cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_til_dvi_kabel/homec inema_13 _dvi_hdmi_kabel_75_m_2317_da.html Jeg ser frem til at høre fra Jer? v.h. Ronster Redigeret af Ronster - 07-Januar-2009 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Er der virkelig slet ingen der kender noget til HD signaler på projektorer??? :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |