recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp HDMI væk, Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp HDMI væk, Samsung

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp HDMI væk, Samsung
    Sendt: 22-September-2012 kl. 10:08
Hejsa...
Håber på lidt hurtig hjælp...
Kan lige pludselig ikke få HDMI til at virke på mit Samsung TV. Alt virkede fint igår aftes.. Der er tilsluttet både zaptor, PS3 og BD til HDMI, og intet virker.

Får kun beskeden "intet signal...."

Nogen der har ideer til løsning af problemet ???
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 10:23
Er alle 3 enheder tilsluttet TV'et med HDMI ?

eller er der en receiver imellem !

Det er fordi, hvis jeg slukker for min receiver kan jeg heller ikke se HDMI indgangen på mit Samsung mere.

Måske kabel !

Redigeret af Pony65 - 22-September-2012 kl. 10:24
Til top
jhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 10:42
Jeps, alle 3 enheder er tilsluttet med HDMI. Har skiftet et af kablerne uden resultat. Det almindelige tv signal samt scart tilslutningen til min gamle HDD, virker fint. Det er kun HDMI enheder der ikke virker.
Der er ingen receiver tilsluttet.
Det er som om, tv'et anerkender min BD - den er tilsluttet via Anytime, og den kan startes fra tv'et, men viser ingen billeder, blot beskeden "ingen signal...." Ouch
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 10:49
Mystisk

Prøv at slukke på stikkontakten, fjern alle kabler og stik.

Så prøv at sætte kun en enhed til TV'et og start op igen.

Kan den stadig ikke finde HDMI indgang så ved jeg ikke lige hvad problem kan være
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 08:03
Har du haft et eller flere HDMI-stik pillet ud for nylig? Så kan det være et afbrændt HDMI-board. Specielt eftersom det er alle tre indgange, som ikke virker.

Og ellers kan det "bare" være - endnu et - defekt Samsung!

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 23-September-2012 kl. 08:04
Til top
badedyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-April-2012
Sted: Karup J Danmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badedyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 15:40
Hej

Prøv at slå anytime fra på tvet (Samsung PS648005) det blev jeg nødt til på mit for at finde min forstærker via HDMI.

Hilsen Jan
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 18:23
det hedder anynet...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu