|
Hjælp HDMI væk, Samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 10:08 |
Hejsa...
Håber på lidt hurtig hjælp... Kan lige pludselig ikke få HDMI til at virke på mit Samsung TV. Alt virkede fint igår aftes.. Der er tilsluttet både zaptor, PS3 og BD til HDMI, og intet virker. Får kun beskeden "intet signal...." Nogen der har ideer til løsning af problemet ???
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1843 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er alle 3 enheder tilsluttet TV'et med HDMI ?
eller er der en receiver imellem ! Det er fordi, hvis jeg slukker for min receiver kan jeg heller ikke se HDMI indgangen på mit Samsung mere. Måske kabel !
Redigeret af Pony65 - 22-September-2012 kl. 10:24 |
|
![]() |
|
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
Jeps, alle 3 enheder er tilsluttet med HDMI. Har skiftet et af kablerne uden resultat. Det almindelige tv signal samt scart tilslutningen til min gamle HDD, virker fint. Det er kun HDMI enheder der ikke virker.
Der er ingen receiver tilsluttet. Det er som om, tv'et anerkender min BD - den er tilsluttet via Anytime, og den kan startes fra tv'et, men viser ingen billeder, blot beskeden "ingen signal...."
![]() |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1843 |
Mystisk
Prøv at slukke på stikkontakten, fjern alle kabler og stik. Så prøv at sætte kun en enhed til TV'et og start op igen. Kan den stadig ikke finde HDMI indgang så ved jeg ikke lige hvad problem kan være
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har du haft et eller flere HDMI-stik pillet ud for nylig? Så kan det være et afbrændt HDMI-board. Specielt eftersom det er alle tre indgange, som ikke virker.
Og ellers kan det "bare" være - endnu et - defekt Samsung! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 23-September-2012 kl. 08:04 |
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Prøv at slå anytime fra på tvet (Samsung PS648005) det blev jeg nødt til på mit for at finde min forstærker via HDMI. Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
det hedder anynet...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |