|
HJÆLP! HTC ud Iphone ind |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2012 kl. 18:54 |
Hey
kan simpelthen ikke finde en guide... Hvordan laver jeg nemt en backup af kontaktpersoner fra HTC desire til I Phone 4. Jeg har kontakter gemt på exchange active sync 84 tlf: 689 Sim: ingen... pfh TUSIND tak, håber min I phone verden ikke skuffer :-)
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sync med din outlook på din pc.. over software der hører med til HTC, så lad itunes importere kontakterne, så bliver de automatisk sync´et tilbage på din telefon.
Alternativt kan du oprette en google mail og sync´e med den som du normalt vil gøre med en exchange klient...
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Rasmus
har jeg læst mig til men kan simpelthen ikke få det til at virke praktisk. HTC sync virker ikke på pc??? Men kan jo så tage google metoden, but how the hell do I do it?
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |