|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
||
Måske, at det var en roman du havde skrevet |
|||
![]() |
|||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
||
@Spawn: kan jeg ikke få dine indstillinger postet her?? Jeg har ledt lidt i hele forumet her for specifikke indstillinger, men de er svære at finde.
Men ellers kan man også bruge Vista, der efter sigende holder dig i hånden uanset hvad du gør ;) Men Mac OS X er altså ikke det nemmeste at styre. Nuvel, standardindstillinger og andre ting er nemme at finde på overfladen. Men alle de Unix kommandoer du skal bruge, og andre avancerede opsætninger er altså ikke de nemmeste at finde på OS X. Der vil jeg sige, at Win XP er langt nemmere at styre. |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
#tosa Dem kan du sagtens få - men husk ikke 2 skærme er helt ens, der er altid små variationer, så mine indstillinger er kun "vejledende" Om aftenen fra en god kilde: Alternativ hvis der er lidt mere lyst i rummet og man behøver lidt mere kontrast: |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er der forskel på de 2 indstillinger (bortset fra, at den ene af dem står på normal)??
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Nej
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
At endnu en tråd er endt med religionskrig. Ikke særligt opbyggeligt for spørgeren green |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Øhhh nå det syntes du.. hvad skal jeg sige.. "boller fra Kohberg" Hvis ikke man må udtrykke sine meninger hvad laver man så på et debatforum, når ellers man forsøger sig på at deltage aktivt i debatten og ellers gider at argumentere for sine synspunkter, og ellers har respekt for hinanden. Og debat kan da være meget oplysende især også for spørgeren både direkte men osse indirekte, hvis ellers folk gider og tage sig tid til at forklare hvad de mener, så syntes jeg da bestemt det er noget som man kan bruge til noget. |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
[Det er vel tilladt at være uenig her i forummet ik? Det er jeg helt enig i |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Jamen så er der jo noget vi er enige om |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
green ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
så har vi valgt fladskærm og det endte med et Pioneer PDP 427 XD. Vi var en tur i Tapeconection i Århus og der var vi så heldige at Pioneer PDP 427 XD og Pannasonic TH 42 PX 71 hang side om side og ud for vores synspunkt var der det bedste billede på Pioneers tv både med et annalog og et digitalt signal. Pioneer var også det tv der var det flotteste at se på når det var slukket, nu ved jeg godt at det har i mange kommentar til men som den langhåret ( min kone ) siger så er det jo også et møbel og det er jo rimelig dominerende når det hænger på en endevæg helt for sig selv.
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen jeg tror i har gjort et godt valg, husk dog at være opmærksom på at der har været nogle uheldige skærme ud ved kunder som har haft "gardiner" det har primært været nogle af de første skærme omkring oktober sidste år (men det kan vel ikke afvises der har været andre produktionsserier) mere så du er opmærksom på problemet og får aftalt en returret såfremt den skærm du får har problemet da Pioneer har været meget sløve i den sag ifølge pricerunner starter priserne fra omkring 13,5k |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |