recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp!!  - Hvilket TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp!! - Hvilket TV?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2007 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og det skal forståes som?

Måske, at det var en roman du havde skrevet  - men jeg kan jo ikke sige det for Kampus.

Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2007 kl. 21:07

Oprindeligt skrevet af <SPAN =bold>rhsin</SPAN> rhsin skrev:

og på Panaen havde jeg faktisk brugt dine [SPAWNS]indstillinger du havde postet andetsteds.

@Spawn: kan jeg ikke få dine indstillinger postet her??

Jeg har ledt lidt i hele forumet her for specifikke indstillinger, men de er svære at finde.

Iøvrigt lidt off topic undrer mig over du ikke har en apple computer hvis du går ind for let brugerinterface i forhold til det gængse på markedet.. sorry den lå lige til højrebenet   

Men ellers kan man også bruge Vista, der efter sigende holder dig i hånden uanset hvad du gør ;)

Men Mac OS X er altså ikke det nemmeste at styre. Nuvel, standardindstillinger og andre ting er nemme at finde på overfladen. Men alle de Unix kommandoer du skal bruge, og andre avancerede opsætninger er altså ikke de nemmeste at finde på OS X. Der vil jeg sige, at Win XP er langt nemmere at styre.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2007 kl. 22:01

#tosa

Dem kan du sagtens få - men husk ikke 2 skærme er helt ens, der er altid små variationer, så mine indstillinger er kun "vejledende"

Om aftenen fra en god kilde:

Alternativ hvis der er lidt mere lyst i rummet og man behøver lidt mere kontrast:

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2007 kl. 23:51

Er der forskel på de 2 indstillinger (bortset fra, at den ene af dem står på normal)??

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 00:13

Nej

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 00:20

At endnu en tråd er endt med religionskrig. Ikke særligt opbyggeligt for spørgeren green

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 10:32

At endnu en tråd er endt med religionskrig. Ikke særligt opbyggeligt for spørgeren green

Øhhh nå det syntes du.. hvad skal jeg sige.. "boller fra Kohberg"

Hvis ikke man må udtrykke sine meninger hvad laver man så på et debatforum, når ellers man forsøger sig på at deltage aktivt i debatten og ellers gider at argumentere for sine synspunkter, og ellers har respekt for hinanden.

Og debat kan da være meget oplysende især også for spørgeren både direkte men osse indirekte, hvis ellers folk gider og tage sig tid til at forklare hvad de mener, så syntes jeg da bestemt det er noget som man kan bruge til noget.
Det er vel tilladt at være uenig her i forummet ik?

Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 11:11

[Det er vel tilladt at være uenig her i forummet ik? [/QUOTE]

Det er jeg helt enig i

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 11:26

Det er jeg helt enig i

Jamen så er der jo noget vi er enige om

Mvh

René
Til top
green Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juli-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 19:42
så har vi valgt fladskærm og det endte med et Pioneer PDP 427 XD. Vi var en tur i Tapeconection i Århus og der var vi så heldige at Pioneer PDP 427 XD og Pannasonic TH 42 PX 71 hang side om side og ud for vores synspunkt var der det bedste billede på Pioneers tv både med et annalog og et digitalt signal. Pioneer var også det tv der var det flotteste at se på når det var slukket, nu ved jeg godt at det har i mange kommentar til men som den langhåret ( min kone ) siger så er det jo også et møbel og det er jo rimelig dominerende når det hænger på en endevæg helt for sig selv. Nu mangler vi bare at finde ud af hvor vi kan købe det billigst og om der er nogen fare for parallelimport. Men i skal have rigtig mange tak for jeres meninger.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 19:58

Oprindeligt skrevet af green green skrev:

så har vi valgt fladskærm og det endte med et Pioneer PDP 427 XD. Vi var en tur i Tapeconection i Århus og der var vi så heldige at Pioneer PDP 427 XD og Pannasonic TH 42 PX 71 hang side om side og ud for vores synspunkt var der det bedste billede på Pioneers tv både med et annalog og et digitalt signal. Pioneer var også det tv der var det flotteste at se på når det var slukket, nu ved jeg godt at det har i mange kommentar til men som den langhåret ( min kone ) siger så er det jo også et møbel og det er jo rimelig dominerende når det hænger på en endevæg helt for sig selv. Nu mangler vi bare at finde ud af hvor vi kan købe det billigst og om der er nogen fare for parallelimport. Men i skal have rigtig mange tak for jeres meninger.

Jamen jeg tror i har gjort et godt valg, husk dog at være opmærksom på at der har været nogle uheldige skærme ud ved kunder som har haft "gardiner" det har primært været nogle af de første skærme omkring oktober sidste år (men det kan vel ikke afvises der har været andre produktionsserier) mere så du er opmærksom på problemet og får aftalt en returret såfremt den skærm du får har problemet da Pioneer har været meget sløve i den sag
Men jeg føler mig dog sikker på at majoriteten af de skærme som ryger over disken ikke er belastet af problemet.

ifølge pricerunner starter priserne fra omkring 13,5k

Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu