|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
|
Selv tak. Vil gerne se svaret når/hvis du hører noget. |
||
/ Jørgen
|
||
![]() |
||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hother hvor kan man downloade den henne..?
Gad jeg da godt prøve. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Har lige kigget på nettet, og kan pt ikke se den pågældende side hvorfra man kunne downloade. Hvis jeg får tid, så kigger jeg igen senere
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Jeg kan få den sendt til en afdeling i USA, for det firma jeg arbejder hos, hvis det er.
Så kan de tage den med til Danmark næste gang der skal en denne vej. (Slutningen af næste uge så vidt jeg husker). Så vidt jeg kan se, så er det køb nu, men jeg ved ikke om det er A, B eller ALL. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Mange tak for tilbudet, det er stort af dig, men jeg har desværre ikke mulighed for at byde på den - længere end til lørdag. FERIEN VINKER FORUDE |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Du skal ikke byde på den - det er køb nu.
Så vidt jeg ved, har faktisk aldrig rigtig brugt eBay. Det er omkring 100 kr for den - og jeg tror jeg skal have en med også :) |
||
![]() |
||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Okay det er bare iorden.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
2 stk bestilt fra ebay :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super, og en meget meget stor tak |
||
|
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Skulle også have en på vej med posten fra Hong Kong - hvis alt andet glipper. |
||
Kristian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |