|
Hjælp: Hvordan laver jeg et klikbart link? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 17:58 |
||
Efter, at jeg har fået Win8, og de forskellige browsers derpå, så kan jeg ikke, lave et klikbart link mere. Jeg har altid bare markeret adresselinjen, højre klikke og kopier. Derefter, har jeg bare sat det ind. Men den måde, virker ikke mere. Hvad gør jeg?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Såre simpelt: Efter at have indsat linket, trykker du en enkelt gang på mellemrumstasten!
![]() Redigeret af turbo2 - 04-Februar-2013 kl. 19:45 |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Skal så lige have noget på det ren... Du kan vel godt indsætte linket i emneformularen - men blot ikke få det gjort aktivt, eller klikbart?
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Det hjalp ikke. http://bdlive.dk/blu-ray-film/1315-rome-season-1-2-complete-boxset-uk ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Er der så en indsæt link, eller noget nyt, som vi andre Windows7- og XP-brugere ikke har? I citatet herover har jeg så trykket på mellemrumstasten efter linket...
Redigeret af turbo2 - 04-Februar-2013 kl. 19:52 |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Du kunne også bruge den manuelle metode med at indsætte URL-tags?
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
||
Helt rigtigt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Det er nok sådan noget, som jeg leder efter. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg gør. ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
||
Hej. Den Laptop jeg normalt bruger til at skrive på recordere med, står foran den lænestol jeg ser fjernsyn fra. Den kører stadig Win XP og når jeg bruger Crome Browser får jeg ikke klikbare links. Men hvis jeg ønsker at gøre links klikbare kan jeg skifte til Internet Explorer ( ver 8 ) og vælge 'Rediger besked' stille curseren lige efter linket og trykke på 'Return' knappen. Så bliver linket klikbart. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-Februar-2013 kl. 22:11 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Er problemet ikke i forum-softwaren?
Et link burde laves klikbart uden at vi skulle gøre noget. Når jeg skriver på iPad er det besværligt at lave klikbart link, men på den anden side er der browsere, der selv laver alle links klikbare og samtidig fjerner alle reklamerne. Skal vi hellere bruge sådan en browser? |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
Du skriver et-eller-andet, markerer det og trykker på link-ikonet, (mellem abc og smiley'en), så burde det virke...
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Det virker ikke i Safari på iPad. Jeg bruger ikke mobil versionen af forumet, men den almindelige. Redigeret af Brixen - 04-Februar-2013 kl. 23:52 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |