recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP: Internet Explorer 9 vil ikke hente filer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP: Internet Explorer 9 vil ikke hente filer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP: Internet Explorer 9 vil ikke hente filer.
    Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:17
Jeg har forsøgt at downloade Dropbox fra www.dropbox.com, og der kommer IE9 og spørger når jeg vil download

1. Run the Dropbox installer

Once the download finishes, click Run to start installing Dropbox.

Når jeg så klikker på Gem, så får jeg denne meddelelse: Dropbox1_2_52_exe blev ikke hentet, og det bliver den ved med.

Nu er jeg samtidig ved at installere DanID, og der skal jeg hente Digital Signatur programmet ved at følge dette link: https://danid.dk/csp
Jeg følger linket og en popup kommer frem nede i bunden af IE9. Jeg klikker på Gem, og får meddelelsen: csp_msi blev ikke hentet.

Hvad sker der lige? Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan downloade ting? Cry
          
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:18
Ved godt at det ikke er løsningen på dit problem men en ide kunne være Google Chrome. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:21
Jeg ved ikke om jeg må installere andet software på denne PC, men jeg kan prøve at høre om jeg må. Stadigvæk tak for dit input

Hvis en anden kender løsningen til IE9, som læser med her, så hører jeg selvfølgelig meget gerne!
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg ved ikke om jeg må installere andet software på denne PC, men jeg kan prøve at høre om jeg må. Stadigvæk tak for dit input

Hvis en anden kender løsningen til IE9, som læser med her, så hører jeg selvfølgelig meget gerne!

Når det ikke er din pc, kan det jo være nogle sikkerhedsindstillinger, der gør, at du ikke kan hente programmer.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 19:09
Den er ikke låst for jeg kan hente alt mulig andet. Har hentet uTorrent f.eks. og Winrar. Men Firefox hentede begge filer uden problem, så det må jo være noget i IE9? Eller? :/

Really need backup!
          
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Den er ikke låst for jeg kan hente alt mulig andet. Har hentet uTorrent f.eks. og Winrar. Men Firefox hentede begge filer uden problem, så det må jo være noget i IE9? Eller? :/

Really need backup!
kan firefox hente dropbox ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 02:54
Ja, Firefox hentede Dropbox filen og DanID filen uden problem, så forstår ikke hvorfor IE9 ikke vil :/
          
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 05:50
Prøv at vælge gem som og gem filen på dit skrivebord. Installer den derfra.

Redigeret af Romer - 23-Marts-2012 kl. 05:50
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 15:35
Det virker heller ikke, IE9 vil simpelthen ikke hente lortet, men Firefox vil gerne. Har nu prøvet at hente præcis de samme filer med IE9 på to andre computere, og der hentes filnerne UDEN problem.

Kan det være en fejl i installationen eller hvad sker der? :S
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 22:10
Ja, det er næsten flovt det her, men jeg har løst problemet. Jeg aner ikke hvad der er sket med min IE9 browser, men ved at gå ind og nulstille IE9 totalt og resette browseren, så virkede den igen med download.

Flovt, men nu er det løst
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu