|
HJÆLP: Internet Explorer 9 vil ikke hente filer. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2012 kl. 15:17 |
Jeg har forsøgt at downloade Dropbox fra www.dropbox.com, og der kommer IE9 og spørger når jeg vil download
1. Run the Dropbox installerOnce the download finishes, click Run to start installing Dropbox. Når jeg så klikker på Gem, så får jeg denne meddelelse: Dropbox1_2_52_exe blev ikke hentet, og det bliver den ved med. Nu er jeg samtidig ved at installere DanID, og der skal jeg hente Digital Signatur programmet ved at følge dette link: https://danid.dk/csp Jeg følger linket og en popup kommer frem nede i bunden af IE9. Jeg klikker på Gem, og får meddelelsen: csp_msi blev ikke hentet. Hvad sker der lige? Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan downloade ting?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved godt at det ikke er løsningen på dit problem men en ide kunne være Google Chrome.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Jeg ved ikke om jeg må installere andet software på denne PC, men jeg kan prøve at høre om jeg må. Stadigvæk tak for dit input
![]() Hvis en anden kender løsningen til IE9, som læser med her, så hører jeg selvfølgelig meget gerne!
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Når det ikke er din pc, kan det jo være nogle sikkerhedsindstillinger, der gør, at du ikke kan hente programmer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Den er ikke låst for jeg kan hente alt mulig andet. Har hentet uTorrent f.eks. og Winrar. Men Firefox hentede begge filer uden problem, så det må jo være noget i IE9? Eller? :/
Really need backup! |
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
|
|
![]() |
|
Ja, Firefox hentede Dropbox filen og DanID filen uden problem, så forstår ikke hvorfor IE9 ikke vil :/
|
|
|
|
![]() |
|
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Prøv at vælge gem som og gem filen på dit skrivebord. Installer den derfra.
Redigeret af Romer - 23-Marts-2012 kl. 05:50 |
|
![]() |
|
Det virker heller ikke, IE9 vil simpelthen ikke hente lortet, men Firefox vil gerne. Har nu prøvet at hente præcis de samme filer med IE9 på to andre computere, og der hentes filnerne UDEN problem.
Kan det være en fejl i installationen eller hvad sker der? :S
|
|
|
|
![]() |
|
Ja, det er næsten flovt det her, men jeg har løst problemet. Jeg aner ikke hvad der er sket med min IE9 browser, men ved at gå ind og nulstille IE9 totalt og resette browseren, så virkede den igen med download.
Flovt, men nu er det løst ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |