recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP: Internet gennem strømstik – hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP: Internet gennem strømstik – hvordan?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
soulgazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 11:30
Fordelen ved at købe online er jo bl.a. at du har 14 dages fuld returret hvis blot du returnerer vare og emballage i samme stand som du modtog den Smile
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 13:03

Oprindeligt skrevet af Dickael Dickael skrev:

En forbindelse mellem to faser er en kortslutning. Dem plejer man gerne og undgå

Nej, det kan man ikke uden kendskab til hvilken forbindelse der omtales bestemme at det er.

Her ved vi at det er en data forbindelse via noget elektroniske udstyr, som skabt til at blandt andet at undgå kortslutninger.
.....
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af Dickael Dickael skrev:

En forbindelse mellem to faser er en kortslutning. Dem plejer man gerne og undgå

Det kommer da an på om du har en modstand mellem dem, hvordan skulle man ellers få 400Volt?Wink

Men ved 230volt så deler alle tre faser jo den samme nul.

:) kommer an på hvad du mener med modstand i mellem :) For fase til fase er jo ligeså meget kortslutning som fase til nul. Så med mindre modstanden f.eks. svarer til en vandvarmer eller komfur eller lign. andet der tager energien så er det jo rigtigt :) Men ellers har du ret.

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2011 kl. 14:58
Så har jeg bestilt Devolo dLAN 500 AVplus Powerline (http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635646), da jeg efter mailhenvendelse (med vedhæftning af billedet som postet tidligere i denne tråd) fik følgende besked:

"Jeg har fået bekræftet af en teknikker de nye modeller blot skal køre over samme strømtavle, så vil de kunne arbejde sammen, også på tværs af forskellige faser."

Jeg ser nu frem til at kunne streame film problemfrit :)
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2011 kl. 19:47
For at afslutte denne tråd;

Jeg købte en Devolo dLAN 500 AVplus Powerline Network Kit 500mbit, og det virker PERFEKT :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu