|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
soulgazer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Fordelen ved at købe online er jo bl.a. at du har 14 dages fuld returret hvis blot du returnerer vare og emballage i samme stand som du modtog den
![]() |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Nej, det kan man ikke uden kendskab til hvilken forbindelse der omtales bestemme at det er. Her ved vi at det er en data forbindelse via noget elektroniske udstyr, som skabt til at blandt andet at undgå kortslutninger. |
||
.....
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() |
|
:) kommer an på hvad du mener med modstand i mellem :) For fase til fase er jo ligeså meget kortslutning som fase til nul. Så med mindre modstanden f.eks. svarer til en vandvarmer eller komfur eller lign. andet der tager energien så er det jo rigtigt :) Men ellers har du ret.
|
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
|
Så har jeg bestilt Devolo dLAN 500 AVplus Powerline (http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635646), da jeg efter mailhenvendelse (med vedhæftning af billedet som postet tidligere i denne tråd) fik følgende besked:
"Jeg har fået bekræftet af en teknikker de nye modeller blot skal køre over samme strømtavle, så vil de kunne arbejde sammen, også på tværs af forskellige faser."
Jeg ser nu frem til at kunne streame film problemfrit :)
|
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
|
For at afslutte denne tråd;
Jeg købte en Devolo dLAN 500 AVplus Powerline Network Kit 500mbit, og det virker PERFEKT :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |