|
Hjælp Januar Udsalg - Ny Skærm til Soveværelset. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrike ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2017 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2017 kl. 22:39 |
Hej Alle,
Jeg er på udkig efter et nyt tv til soveværelset da der er Januar udsalg, så nu spørger jeg jer til råds. Tvét skal sættes på væggen så der skal kunne sættes et beslag på tvét Budget ligger på max 3500 Tvét skal minimum indeholde nedenstående. 38-42 tommer Smart TV Netflix, Youtube evt. Twitch tv Wi-Fi, DLNA, Bluetooth 1080P Håber i har nogle bud, PFT :) Mvh. Henrik
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I næste uge er denne: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40KU6075XXE/samsung-40-4k-uhd-smart-tv-ue40ku6075?scid=Display41på tilbud til 2999.
Jeg har det 43" og er godt tilfreds. Det har dog ikke BT.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |