|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8684 |
![]() |
Prøv med reset, og hvis du har mulighed for at sætte den til et andet tv, hvor det virker, kan du prøve at hente seneste opdatering.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du har en anden enhed der bruger HDMI, og at kablet fra den virker, så vil det også virke med ATV, får du stadig ikke billede, så er fejlen andet sted. Signal typen til TVet, fejl på ATV. Kan ikke forestille mig at TVet ikke er Multistandard hvad angår AV tilslutninger.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Det bliver det jeg prøver.
Seneste opdatering kan også være det jeg søger:
Apple on Tuesday released Apple TV 4.1.1, an update for the latest generation Apple TV. The release notes for the update are characteristically terse, indicating that the update contains two fixes. The “TV resolution fix” addresses an issue afflicting some high-definition televisions when displaying 480p content via the Apple TV. And the “Download fix” corrects a bug that could cause movies and TV shows to be re-downloaded unnecessarily. To install the update on your Apple TV, navigate to Settings -> General, and then choose Update Software. |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan også, hvis der er anden AV Out end HDMI, at prøve med det. S-Video eller Composite.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Jeg har forsøgt en reset af ATV der hjemme... Samme resultat.
Så testede jeg med samme kabel på min forældres 1080P fladskærm med samme HDMI kabel. (det er også en LG) Først kom æblet frem, og jeg troede lykken var gjort... Men nej... samme problem da vi nåede til menuen. Står og skifter mellem disse 2 billeder... 3 Spørgsmål: 1) Udelukker æblet i opstarten at det kan være kablet der er problemer? 2) ATV2 ser ud til at virke? 3) Kan jeg tilsluttet ATV2 til min Macbook Air og opdatere den og se om det har en effekt? Redigeret af Mokuer - 15-December-2010 kl. 20:16 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du prøvet med andre tilslutnings måder som foreslået.?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
der er kun HDMI på ATV2
|
|
|
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Prøv at slutte den til din computer med et usb stik (jeg mener det er et mini usb) og gå ind i iTunes og lav en "gendan" til sidste software. Så hvis der stadig er problemer bagefter er det din atv2 det er galt med. Jeg har også en og den sluttede jeg bare til tv'et og så kørte det bare derudaf.
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det er en Micro B usb port der er på Atv2. Når du opdaterer den, er det en god ide at gemme dine Shsh blobs samtidigt, hvis du vil være sikker på fremtidig jailbreak. Brug tinyumbrella.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |