|
Hjælp, kan det reddes ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2017 kl. 21:14 |
Min søn smed en bold op på børnenes nye tv, er det noget der kan reperares?? Der er kommet en 10x 30 cm Storm sort/hvid plamage i skærmende venstre side, derudover er ca 30 cm af bunden meget sløret, sidst nævnte forsvinder når tv' et har været tændt i ca 20 min... Fjernsynet er fra maj og koster 5K |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan få et nyt panel, men det kan ikke betale sig, så dækkes skaden ikke på en eller anden måde, så er det et nyt TV der skal til. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej de søde mennesker i alm. Brand forklarede at min forsikring ikke dækker skader efter indendørs boldspil🤔 Jeg kunne naturligvis have sagt jeg var faldet over støvsugeren, men nu er jeg en naiv ærlig sjæl🙏🏻
Jeg tænker heller ikke jeg behøver at ringe til Powers - selvom de hævdede at tv'et var god til netop fodbold🤓 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |