|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||
Tja hvor i verden bor du? hvis i KBH området kan du da komme og se og lytte |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Frier ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||||
henrik-t den koster skam ikke så meget :) men 3200,- :) har opdateret det.. hehe |
|||||
PS3 here i come
|
|||||
![]() |
|||||
Maestro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||||
Den kan faktisk fåes billigere.
http://lcd.dk/product_info.php?products_id=178 ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Frier ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||||
ja ok :) men tænkte bare på om den er det værd :D da den er lidt ældre jo heh.
|
|||||
PS3 here i come
|
|||||
![]() |
|||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||||
Hej Hother Jeg bor i Haslev (Byernes by..... Hvornår har du tid ?
MVH
Henrik |
|||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||
Hej Henrik - onsdag eller torsdag i næste uge (efter kl 18) vil være super hvis du kan. Ellers finder vi en anden dag. Men jeg må skuffe dig - forbered dig på et billede der er bedre end dit - ISF kalibreret. Måske kan mit tv overbevise dig om en kalibrering |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||||
Hej Hother Det tror jeg godt kan lade sig gøre. Har et møde en af dagene på Amager og en anden dag i Lyngby, og ellers kører jeg bare. Jeg glæder mig virkelig til at se dit TV med kalibrering. Har selvfølgelig overvejet det,men det er ikke altid jeg har mit grej så længe |
|||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Du får med garanti et bedre billede - bare vent og se. Så vil jeg vise dig Band of Brothers i BD. Super billede og lyd. Sender dig lige en PM med adresse osv.
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg kunne også godt forestille mig at jeg ofrer en kalibrering, men de indstillinger du gav mig har virkeligt gjort en forskel. Også selv om jeg synes det så godt ud før. TAK FOR DIN PM |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
*Host* i stjal mit indlæg ;/ heh.. *Host*
|
|||||
PS3 here i come
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det har du ret i - undskyld mange gange |
|||||
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |