recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Kan ikke se 3D film på samsung 6715 fra PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: Kan ikke se 3D film på samsung 6715 fra PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juni-2011
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Kan ikke se 3D film på samsung 6715 fra PS3
    Sendt: 31-December-2012 kl. 09:46
Hej Alle, 

Jeg har oplevet et mærkeligt problem på et Samsung 6715, som ikke vil vise 3D film fra en PS3. Selve menuen på PS3 viser den fint, men når man starter filmen siger skærmen at der intet signal er? PS3 og film er testet på et VT50, hvor alt virker fint. Det mærkelige er at filmen på Samsung'et spillede fint i 5 min, hvor efter fejlmeddelelsen kom frem med at der intet signal er og nu siger den det hver gang man tænder filmen.

Jeg har prøvet at ændre videoindstillingerne på PS3, men det hjælper desværre ikke, så umiddelbart tror jeg at det er en indstilling på TV'et som driller? Jeg håber der sidder en Samsungekspert som kan hjælpe med mit spørgsmål! 

På forhånd tak for hjælpen og "Godt Nytår" til jer alle!
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 10:42
Øhh, sætter du ikke bare skiven i ps3, trykker på 3D på Sammy Remote og vælger hvilken 3D du vil se, eks side by side?
Mvh
Jan
Til top
jdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juni-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:53
Hej Jan, 

Desværre er det ikke så enkeltSmile

Når jeg sætter skiven i PS3'en, og filmen starter siger tv'et at der intet signal er? Jeg har forsøgt at trykke på 3D knappen uden at der sker noget. Og det mærkelige er at til at starte med startede filmen fint op og spillede i 5 min, hvorefter fejlmeddelelsen kom og har været der siden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu