|
Hjælp: Kan ikke se 3D film på samsung 6715 fra PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2012 kl. 09:46 |
Hej Alle,
Jeg har oplevet et mærkeligt problem på et Samsung 6715, som ikke vil vise 3D film fra en PS3. Selve menuen på PS3 viser den fint, men når man starter filmen siger skærmen at der intet signal er? PS3 og film er testet på et VT50, hvor alt virker fint. Det mærkelige er at filmen på Samsung'et spillede fint i 5 min, hvor efter fejlmeddelelsen kom frem med at der intet signal er og nu siger den det hver gang man tænder filmen. Jeg har prøvet at ændre videoindstillingerne på PS3, men det hjælper desværre ikke, så umiddelbart tror jeg at det er en indstilling på TV'et som driller? Jeg håber der sidder en Samsungekspert som kan hjælpe med mit spørgsmål! På forhånd tak for hjælpen og "Godt Nytår" til jer alle!
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øhh, sætter du ikke bare skiven i ps3, trykker på 3D på Sammy Remote og vælger hvilken 3D du vil se, eks side by side?
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
jdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jan,
Desværre er det ikke så enkelt ![]() Når jeg sætter skiven i PS3'en, og filmen starter siger tv'et at der intet signal er? Jeg har forsøgt at trykke på 3D knappen uden at der sker noget. Og det mærkelige er at til at starte med startede filmen fint op og spillede i 5 min, hvorefter fejlmeddelelsen kom og har været der siden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |