recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp, kan man installere Win7 på Win8 PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp, kan man installere Win7 på Win8 PC?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 22:37
Mange tak for alle de fine input, som jeg er meget taknemmelig for. Operationen lykkedes - og fruen er meget tilfreds, og se det er jo ikke helt uvæsentligt LOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 01:03
Oprindeligt skrevet af Totoronto Totoronto skrev:

Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Blot FYI så har du downgrade rettigheder fra Win8 Pro til Win7 Pro.<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">..i praksis lyder det dog til at være lidt besværligt at gøre, hvis man søger lidt på emnet. Man skal have en win7 pro, og win8 licenskoden kan ikke bruges direkte til at aktivere win7 versionen..og det bliver igen noget bøvl, hvis man vil skifte tilbage til win8.. Men ja, du har downgrade rettighederBig smile.</span>

Der bliver solgt en del pc'er med win 8 Pro downgrade, hvor der er installeret Windows 7 fra starten.

Venlig hilsen
KB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Totoronto Totoronto skrev:

Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Blot FYI så har du downgrade rettigheder fra Win8 Pro til Win7 Pro.<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">..i praksis lyder det dog til at være lidt besværligt at gøre, hvis man søger lidt på emnet. Man skal have en win7 pro, og win8 licenskoden kan ikke bruges direkte til at aktivere win7 versionen..og det bliver igen noget bøvl, hvis man vil skifte tilbage til win8.. Men ja, du har downgrade rettighederBig smile.</span>

Der bliver solgt en del pc'er med win 8 Pro downgrade, hvor der er installeret Windows 7 fra starten.

Det kan jeg kun give dig ret i. Jeg bestilte her den anden dag en Toshiba bærbar, med installeret Win 7 Pro, og hvor Win 8.1 medfølger på vedlagt discSmile

Og jeg må da blankt erkende, at jeg også bedst kan lide Win 7, måske fordi at man har arbejdet med den udgave i årevis. 

Redigeret af Hother - 11-April-2014 kl. 10:53
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu