|
Hjælp: køb af trådløs printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2016 kl. 11:43 |
Hvilken trådløs printer kan I anbefale?
Printeren skal overvejende bruges til udskrivning af fotos uden anvendelse af specielt fotopapir. Nye printerpatroner bør heller ikke koste en bondegård ved udskiftning? Må jeg venligst høre jeres erfaring. På forhånd tak Redigeret af bentpetersson - 24-December-2016 kl. 11:45 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så ville jeg tage denne her
https://www.conradelektronik.dk/?websale8=conrad-dk&pi=1385937&ws_tp1=cp&ref=PLA_Dator&subref=1385937&utm_source=PLA_Dator&utm_medium=PLAfeed&utm_campaign=PLA_Dator_feed&utm_content=1385937&gclid=CjwKEAiA1vjCBRDd-9q3w4OF6WUSJACWv_sVt4kN1lf4KVjUDFHaqoN2Qw1HrY294r7B9Xs3vuxm3RoCsErw_wcB |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak Jakob. Har du selv denne?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Nej men var tæt på at købe den, men endte med en anden da jeg har brug for duplicer og bedre scanner facilitter. Men den printer flot og er meget billig i drift
|
|
![]() |
|
Jeg har lige tjekket modellen og genopfyldning. Brugere er begejstrede, så det lyder som et rigtigt godt forslag.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |