|
Hjælp: Komplet løsning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Anders S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2013 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 21:19 |
|
Hejsa,
Konen og jeg er flyttet til en større lejlighed og hun er begyndt at småsnakke om at det surround anlæg vi havde før vi fik børn kunne være spændende igen. Dengang var det billigt og ikke særligt godt, men dog bedre end TV´ets højttalere. Så det jeg behøver hjælp til er: Et surround anlæg med høj WAF til Max 10k dog meget gerne under 7500, om det er en komplet løsning i en kasse som Pioneer, Samsung osv laver eller om det er noget samlet af forskellige mærker, fra forskellige butikker, er mig ligemeget, bare WAF og Pris er overholdt. Altså en eller anden form for Bluray afspiller, en receiver, en stak højttalere og en Sub. Kan man på den ene eller anden måde få noget der kan spille sammen med min Samsung telefon er det jo kun en bonus. Håber at der er nogen der vil donere et par minutter til at hjælpe mig på vej. På forhånd tak.
![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Anders |
||
![]() |
||
AndersAndreasen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej.
Jeg har lige fået det her tilbud af Hifi-klubben. http://www.hifiklubben.dk/Products/denon-avr-x500-argon-junior-40-surroundanlæg-61603/?utm_campaign=SURROUND&utm_medium=email&utm_source=Recipients+-+DK-ALL Men mener i høj WAF er? skal det være små elegante højtalere eller må de være større, men bare mere stilrene? Jeg vil dog til en hver tid anbefale jer at gå i hifi-klubben, nævne jeres budget og hør og se lidt, det kan være i finder noget hvor i kan gå på kompromis med hinandens behov :)
|
||
TV: Panasonic TH42PX70EA
Blu-ray: Panasonic DMP-8D60 AV Receiver: Panasonic SA-BX500 Højtalere: Bose Xbox360 Nintendo Wii |
||
![]() |
||
Anders S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2013 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 13 |
|
Det er nok så små som muligt, men samtidigt ikke bare en mikroskopisk terning. Men dem i tilbuddet fra HIFI Klubben kan jeg godt garantere at hun ikke godkender. |
||
Med Venlig Hilsen
Anders |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Fordi? Er de for små (14,8 x 23,9 x 16,5 cm (BxHxD)) eller for store? Er de for store, så lader du bare konen vælge hvad der er pænest, lyd er i åbenbart ligeglade med (undskyld mig). |
||
![]() |
||
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
|
Måske det nye Harman/Kardon BDS 880 også kan du altid udskifte subben til asw608 ;)
Et rigtig lækkert anlæg som har alt! søg lidt på nettet jeg fik det til 11.000 + 2stk stander |
||
![]() |
||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
|
Det holder ikke helt budgettet, men Sonos er da et bud! Så kan du godt nok ikke udnytte HD lydformaterne, men lyden er okay og det er i hvert fald betjeningsvenligt!
En Playbar, en Connect, en BluRay afspiller og evt. en sub eller nogle Play:3 Så kan det til gengæld også mange andre ting end "bare" at være et surround-anlæg Redigeret af mureren - 10-Oktober-2013 kl. 23:24 |
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
![]() |
||
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
|
Ja kan godt være det er lidt over budgettet, mit var også på 10k men kæresten var godt tilfreds med det ;)
Hun var helt crazy med designet kvinder alså! |
||
![]() |
||
|
Fordi de er grimme. Man skal jo trods alt også se på dem når TV´et er slukket.
|
||
Med Venlig Hilsen
Anders |
||
![]() |
||
|
Lukker den bare her igen, der er kun en måde at klare den på:
Fat under armen på konen og slæbe hende ud og høre og se en masse forskellige varianter. Tak for jeres tid. :) |
||
Med Venlig Hilsen
Anders |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Lyder fornuftigt, da det jo er jer der skal se og lytte til dem hver dag. Håber bare I vægter lyd højere end design..
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Ja, kønne er de ikke, men det hjælper, når det sorte frontstof kommer på. Her syntes jeg at Dali Lektor 2 er meget kønnere Klaus |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Købe højtalere med konen - øv.. Go tur!
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |