|
Hjælp: Kontakt til Recordere? |
Besvar |
Forfatter | |
Basta
Ny bruger Oprettet: 14-Januar-2013 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 09:45 |
Hej
Jeg er kommet i det problem, at jeg har indtastet min kode forkert (med en anden profil) for mange gange. Jeg har derefter forsøgt at få tilsendt en ny kode de sidste 14 dage med modtager intet fra Recordere på min sol.dk mail ligesom der heller ikke ligger noget i min Spam indbakke. Jeg har ligeledes forsøgt at kontakte Recordere via denne side - stadigvæk unden resultat. Jeg er lidt bekymret for at recordere ikke kan afsende mails til os med sol.dk. Jeg har nu været nødt til at oprette en anden profil for at komme i kontakt med recordere.dk Nogen fra Recordere som ved hvad der er galt?
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Har også svaret på email, men du kan øjensynlig slet ikke modtage mails fra os. Der er ikke rigtigt noget vi kan gøre her. Vores system sender jo bare de mails afsted, så må der være et eller andet på vejen som sorterer dem fra. Måske et spam-filter hos Sol, der fejlagtigt har fået markeret recordere.dk forum som en afsender af spam. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Basta
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lars
Jeg har modtaget din mail, så jeg kan sagtens modtage mails fra redordere bare ikke dem som bliver afsendt automatisk med nyt kodeord - meget underligt.
Men jeg kan ikke få lov til at svare på din mail, så jeg kan skrive et nyt kodeord. Kan jeg i stedet for under kontakt på Recordere skrive til dig derfra?
Redigeret af Basta - 15-Januar-2013 kl. 01:21 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Bare send mig en personlig besked (PM) her i forummet med ønsket kodeord, så kan jeg sætte det for dig. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Basta
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Jeg har nu sendt dig en PM, hvis du har mulighed for at ændre koden?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |