recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP LDC 32" tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP LDC 32" tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 17:12

Julehumøret fejler intet. Har netop siddet og høvlet ævleskiver og gløgg i mig, og så endda midt i arbejdstiden

Min pointe er sådan set, at jeg slet ikke forstå hvorfor det er vigtigt at tvét skal ha sådan en udgang. Uanset hvilken lyd udgang tvét har, så kan du få hovedtelefoner på. Langt de fleste har en almindelige analog lyd (højre/venstre) udgang. Og med den er der stort set ikke den ting du ikke kan lede lyden hen til. Så det er din hjælp i nøden, hvis du skulle ramme ind i et tv uden jack/minijack, hvilket jeg tvivler dog lidt på det, selvom det ikke er noget jeg specifikt har kigget efter.

Til top
maybe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 17:28

Jamen kære Kandersen.

Så er alle problemer løst: man tager blot et sæt ørebøffer, plugger dem i de dertil indrettede øregange og kan høre TV-avisen i køkkenet, haven, kælderen, loftet eller hvor man måtte ønske. Smart ide!

Håber sandelig ikke, du bliver kvalt i glöggen i arbejdstiden..

Gode ideer modtages altid med kyshånd.

Med de allerglædeligste julehilsener fra èn, der faktisk kender ordet "radio" og do. i transportabelt miniformat med "ørepropper".

Til top
maybe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 17:42

Hej.

Til Pokerface: jo, kan godt finde rundt i godpris.dk, men den model eksisterer ikke på deres hj.side. Derfor bliver de droppet som leverandør, da jeg ikke har tid til at ringe dem op hvert 5. min. for at spørge om de har det.

Til Spawn: tusind tak for dit indlæg og links (de var gode). Den tyske side med dårlig omtale fik jeg desværre ikke skrevet ned i forbifarten – den kom – så vidt jeg husker – som link til link.

Til Otto, TC: kilde: se svar til Spawn. Gør ikke et TV-køb til noget major problem i mit liv, men har erfaringsmæssigt indtryk af, at der findes mange gode råd og tips at hente her og har ikke til hensigt blot at smide 10K efter et produkt, jeg intet aner om. Men, så: undskyld jeg eller "folk" bragte et indlæg her. Ønsker dig en munter og lykkelig juletid.

mvh

Til top
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 22:21

Nu er det ikke fordi jeg skal jokke i det men hvis du trykker "32X70BU" i søgefeltet på godpris.dk så dukker den omtalte model op klart og tydeligt. Så det underer mig lidt at du ikke kan finde den.

Og for at gentage mig selv fra det tidligere indlæg modellen er på lager så hvis det kun er for at få det bekræftet behøver du ikke at ringe. Alle er som altid velkomne til at ringe eller skrive så forsøger vi efter bedste evne at komme retur.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2006 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af maybe maybe skrev:

Til Pokerface: jo, kan godt finde rundt i godpris.dk, men den model eksisterer ikke på deres hj.side.

Den var da ellers let at finde...

Oprindeligt skrevet af maybe maybe skrev:

Derfor bliver de droppet som leverandør, da jeg ikke har tid til at ringe dem op hvert 5. min. for at spørge om de har det.

mvh Christian
Til top
maybe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2006 kl. 19:33

Hej igen Michael Damgaard

Du har ret, men lad os da bare tvære det helt ud: jeg var så letsindig at skrive model nr. som

fabrikanten skriver det: ”JVC LT-32X70BU” og så finder man altså ligesom ikke noget. Det er korrekt, at udelader man bindestregen, kommer det frem.

Som salig uvidende om hvilke hjemmesider, der ønsker nummeret skrevet korrekt og hvilke ikke, er det helt klart min fejl, at jeg har benyttet fabrikantens måde at skrive model nummeret på.

Jeg vil da ubetinget have din velvillige indstilling i erindring, såfremt jeg kan finde ud af at skrive model nr. på den måde www.godpris.dk ønsker det.

Og så er vi da vist også nået til bunds i denne sag.

Med venlige hilsener og ønsker om en glædelig jul.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu