recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp - LG "taber" kanalerne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp - LG "taber" kanalerne

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 16:41
Nemlig det er lige præcis det, det var nu også for at han kan flytte noget nyt ned på kanal 1 :)
Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 17:34
det er korrekt at automatisk nummerering skal slås fra for at jeg kan flytte kanalerne, men kanal 1 er ikke på oversigten, jeg kan kun komme til kanalen ved at trykke "1" og så er der sort skærm hvor der står motorola download $.

Jeg kan ikke flytte nogen kanaler hen på 1
Til top
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af kawi kawi skrev:

Hej
Jeg har købt lg42le530N som burde være identisk med le5300, bortset fra at 530N er nordisk.
Oplevede det samme, at den sortering af kanalerne jeg havde valgt blev ændret tilbage til den oprindelige.

Inde i menuen under opsætning findes et menupunkt der hedder indstilling for kabel-DTV (ved ikke om LE5300 har danske menuer, men ellers hedder den cable DTV setting). Under dette menupunkt kan man vælge autoopdatering sluk eller tænd. Denne ændrede jeg til sluk, og det har så vidt jeg kan se, hjulpet.

mvh Kawi

Så er den slået fra, og ny søgning lavet. Så må vi se om det ikke hjælper. Kunne være meget fedt hvis det bare var det. Tak for hjælpen indtil videre

Thomas
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af kkt21 kkt21 skrev:

det er korrekt at automatisk nummerering skal slås fra for at jeg kan flytte kanalerne, men kanal 1 er ikke på oversigten, jeg kan kun komme til kanalen ved at trykke "1" og så er der sort skærm hvor der står motorola download $.

du må bare blive med at søge foretage fulde kanalsøgninger. De gange jeg har haft problemet, er kanal 1 kommet tilbage efter 1 eller 2 nye søgninger. Men som sagt så tror jeg bare, at du skal blive ved med at prøve :-(

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af kkt21 kkt21 skrev:

Mht dette problem, så tror jeg du skal have fat i knappen som hedder Q.Menu - kan slå til/fra at springe visse kanaler over inde under denne menu
Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 07:29
q. menu hjælper desværre ikke, jeg har prøvet at slå til og fra, men jeg må jo prøve at lave kanalsøgning igen

Til top
dknia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2004
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 20:43
Jeg har samme problem med mit LG750N på Yousee. Det er sket et par gange her inden for de seneste ca. 3 uger. Møgirriterende.

Nu har jeg prøvet at slå AutoUpdate fra, så hvis det virker så tak til kawi Hug
/Niels
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 08:02
Lige en update til andre som skulle komme til at have samme problem.

Virker til (ihvertfald foreløbigt) at have virket at slå update fra - har ikke lavet det nummer siden.

Så tak for hjælpen

Thomas
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu