recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp !!!!! MCE2005 med LCD monitor + ana
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp !!!!! MCE2005 med LCD monitor + ana

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
icenhard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp !!!!! MCE2005 med LCD monitor + ana
    Sendt: 25-Maj-2008 kl. 22:39

Hjælp !!!!! MCE2005 med LCD monitor + analogt tv (SVHS)

Jeg har bugt for hjælpe til at sætte mit nye MCE op, problemet er jeg kan ikke få mit analoge TV-out til at virke efter hensigten.

Jeg vil gerne benytte min 22’’ LCD (via DVI 1680 * 1050) til den normal Windows desktop, til normal websuftning og mail, og avende media center 2005 på monitor 2, som er mit analoge TV via SVHS.

Jeg har sat grafikkort driveren op til 2 monitor, men billet står ikke særligt godt på monitor 2, billede blinker på monitor 1, icoer mangler, næsten 100 % CPU load. Jeg kan også kun vælge 60 Hz til monitor 2, er dette ikke et problem ?

Jeg har hentet AMD/ATI nyeste MCE driver.

Hvordan får jeg MCE til automatisk til at starte op til monitor 2, i maksimeret tilstand?

Mit system

Monitor 1:                              22’’ LCD computer monitor 1680 * 1050 via DVI

Monitor 2:                              B&O MX7000 via SVHS (er testet og virker med andre kilder)

Computer                                Windows Media Center 2005 (OEM)

Pentium 4, EE 3.0 GHz

ASUS bundkort NVIDIA 650 Chipset

2 GB DDR2 – 6400

ATI – 2400 pro – 256 MB ram grafikkort (DVI + VGA+ SVHS)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu