|
Hjælp med låst Apple konto/iPhone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2018 kl. 23:01 |
Yeah - det er noget L.o.r.d.t - Det er snart det eneste man ikke må gøre. Har du prøvet alle muligheder herfra? https://support.apple.com/en-us/HT204306
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har I slet ikke en mailadresse tilknyttet til nulstilling af password?
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvis I vælger det? Kan i få tilsendt tofaktorkode på SMS til det nummer?
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har prøvet det samme, jeg opgav i en periode og prøvede så igen. Det er noget med at du skal vente 14dage på en mail hvor du kan klikke nulstil, derefter vente et par uger igen.
Det er helt til grin. I mit tilfælde skulle min arbejdsgiver have en iPhone tilbage, men han måtte vente da jeg ikke kunne slette indholdet på telefonen. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan godt få support i weekenden. Få Apple til at ringe til dig her:
Lige nu står der 2 minutters ventetid.
Redigeret af Brixen - 03-Februar-2018 kl. 11:03 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har i prøvet at flytte hans sim kort voer i en anden mobil og derved kunne få koden tilsendt på et trusten Device?
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
men hvorfor er det du ikke administrerer apple-konti via en browser og kun via en telefon? - husk på at et apple id er beregnet til at administrere alle Apple's tjenester. det bliver kun brugt på en mobil for at mobilen kan få adgang til de tjenester. Så brug da en pc/mac browser for at nulstille og tilgå konto'en fremfor mobilen.
Når en medarbejder i en virksomhed forlader virksomheden og glemmer enten at slå find my iphone eller ikke kan huske sit login, så er der kun en eneste mulighed for virksomheden at få den åbnet. Det er at gå til en fysisk forhandler med købsbevis som så kan "nulstille" telefonen. Er temmelig sikker på at det er kravet også for private når de glemmer deres apple-id. Men prøv nu at lege via en reel browser på en alm computer inden du fortsætter på telefonen. PS - og ja det er en sikkerhedsfeature det med at man skal vente hvis man har forsøgt sig for mange gange. - det er desværre ikke for at genere folk, men det er ganske enkelt for at gøre det så utiltrækkende for tyve der ville lave samme nummer.
Redigeret af claus_jac - 04-Februar-2018 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gendanne? Du skal vel have lavet nyt password, hvilket skete via https://iforgot.apple.com/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |