|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
okay men det er jo netop det der forvirrer mig i 2 siger 2 forskellige ting, og jeg aner ingenting. jeg vil bare have det her til at virke uden problemer, skal jeg bare købe et nyt lydkabel eller skal jeg købe et HDMI-HDMI stik også bruge adapteren også føre lyd igennem det?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ville købe et nyt lydkabel - det er lettest at få til at virke...
|
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
okay det gør jeg så imorgen tager op og køber det her så. http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=74516&am p;type=0 også bytter jeg det HDMI-DVi stik ud, fordi jeg købte 3 m omen det er for kort så skal lige have 5 istedet. skriver engang imorgen når jeg har fået det købt. |
|
![]() |
|
Notional ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Begge løsninger virker, derfor beskrives de begge. Men hvis du alligevel skal have nyt længere kabel på 5 meter, så køb da et HDMI-HDMI, så slipper du for at købe et ekstra jack kabel. Du kan stadig bruge HDMI-HDMI og stadig bruge et jackkabel, hvis du absolut vil det. Ingen grund til at købe et HDMI-DVI kabel igen. At få det til at virke er heller ikke sværere og der er altid folk herinde der kan hjælpe. |
|
Region coding is a failed experiment that promotes software piracy.
FOX, the network so dumb it should be called OX! |
|
![]() |
|
![]() |
okay så køber jeg det her imorgen Hometeater HDMI kable og et Mjack stik. |
|
![]() |
|
![]() |
Så var oppe i pc-lager og aflevere de gamle tilbage og fik 2 nye Link: HDMI: http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=70557&am p;type=0 Lyd: http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=74516&am p;type=0 Lige da jeg havde tilsluttet det dukkede der et vindue op som hedder: Realtek HD Audio-Konfiguration, og nu virker det bare perfekt med lyd og det hele. Tak til jer alle sammen i har været en kæmpe hjælp. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Rart at høre
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
har lige et sidste spørgsmål, inde i lydinstillinger på tv'et, skal jeg så vælge. Standard, Dynamisk, klar vokal, dolby virtual eller BBE viva?
|
|
![]() |
|
Notional ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Bruger du så lydkablet eller tager du lyden gennem HDMI kablet? Dolby virtuel er vidst noget "surround effekt" fra tv'et. Jeg ville bare vælge standard, da det nok gengiver lyden bedst. Klar vokal bruges vel, hvis man har svært ved at høre folk snakke pga musik/effekter. Det sidste ved ejg ikke hvad er. |
|
Region coding is a failed experiment that promotes software piracy.
FOX, the network so dumb it should be called OX! |
|
![]() |
|
![]() |
altså jeg har ikke prøvet uden lydkablet. okay :D |
|
![]() |
|
![]() |
har et lille problem har bare lydstikket til at side i udgangen men når jeg så tager det ud og sætter stikket i til højtalerne til computeren så kommer det samme vindue op som når jeg sætter det andet i, og der står at jeg har tilsluttet mini jack stikket, også virker mine højtalere ikke?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |