recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med nyt højttalersæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med nyt højttalersæt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Rodding Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 23:09
Nej det tror jeg også jeg holder mig fra! 
Jeg kunne godt være fristet til følgende eller vil du mene det er tåbeligt? Har f.eks. skrevet til ham her angående hans Yamaha A-S500 og nogle Monitor Audio Bronze BX2: 
http://www.dba.dk/forstaerker-yamaha-a-s500/id-1004518487/ 
Tænker umiddelbart, at det kunne være et fedt setup, men har som sagt ikke det store forstand på det. Vil selvfølgelig få ham ned i pris.
Til top
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 13:41
Jeg har 2 stk. qln504 gulvhøjtalere til salg for kr. 1200, hvis det har interesse. Spiller godt og i fin stand. Send PB hvis du er interesseret.

Kim
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Rodding Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 15:46
Jeg kan til folks orientering fortælle, at jeg har erhvervet mig et sæt Monitor Audio Bronze BX2. Derudover en forstærker, Yamaha A-S500 og en Fidelity V-DAC II. 
Der medfulgte selvfølgelig ledninger, beslag osv.
Fik hele sættet til 4200 kr. brugt, og det er halvandet år gammelt og købt i Tape Connection.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Rodding Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 19:30
Jeg har nu siddet i en lille time og fået prøvet systemet af.
Min første indskydelse er, at jeg er forelsket. Det spiller ubeskriveligt godt af nogle standerhøjtalere at være. Kan kun tilslutte mig de fantastiske anmeldelser både Monitor Audio Bronze BX2 og Yamaha A-S500 får. Derudover er der mærkbart forskel med en V-DAC II, når man bruger computeren som afspilning. Er virkelig positivt overrasket, og får på ingen måde brug for en seperat subwoofer, der er mere end rigeligt til mit behov. Masser af muligheder for tilkobling af diverse til forstærkeren. Amen det spiller bare. 
Jeg vil klart anbefale dette til alle herfra!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu