|
Hjælp med Soundbar til PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mansoli ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2013 kl. 23:23 |
Hej!
Jeg har for nylig købt en Philips Soundbar (model HTL2150) og har prøvet at sætte den til min PS3 via et optisk kabel. Mit problem er, at der ingen lyd er. Jeg har været inde under indstillinger i PS3 menuen, og sat den til optisk udgang, og prøvet linear PCM samt Dolby Digital, og DTS som lydformat, men lige meget hjælper det. Jeg er på ingen måde klog på dette område, og vil sætte stor pris på hjælp herfra! ![]() |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet de andre indgange? Kan du overhovedet få lyd? Ifølge manualen, kan du resette soundbaren til factory settings, prøv det.
|
|
![]() |
|
Mansoli ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Status: Offline Point: 4 |
Jeg har PT intet fjernsyn som understøtter de andre indgange, så i øjeblikket er optisk den eneste mulighed jeg har, da jeg bruger en monitor, som skærm. Jeg snakkede i dag med en ansat hos Philips, som også foreslog at resette den, hvilket ikke har givet noget positivt resultat heller, desværre. De kunne på afdelingen heller ikke forstå hvad der var i vejen, fordi "det burde jo virke!". Jeg ved ikke om der er nogle settings på PS3'eren som jeg bare ikke forstår eller ved hvordan man slår til. Her er et screen shot af mine indstillinger som de er nu.
![]() |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Du har ikke et andet apparat du kan prøve med? Jeg mener den kan tage analog in, så en radio eller mobil burde kunne bruges, med passende kable.
|
|
![]() |
|
AUX og Audio-In indgangene virker fortrinligt - det er blot den optiske som ikke virker, hvilket irriterer mig, da jeg gerne ville køre lyd fra PS3 seperat fra fjernsynet. Men der er nok ikke noget at gøre ved det :) Tak for hjælpen uanset!
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
Ja, det er irriterende når det ikke virker som det skal, men hvad er der i vejen med at lyd fra PS3 går via TVet.? |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Jeg er meget obs på strøm-besparelse, sp jeg håbede på at kunne, fx køre musik fra den, uden at have tv'et tændt og sådan. Men kan faktisk godt se det ikke giver voldsomt meget mening, nu hvor jeg tænker over det.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
PS3 som musikafspiller er på ingen måde en billig måde rent strømmæssigt, og du skal vel alligevel tænde for dit TV når du skal vælge musik?
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
derfor der er opfundet sonos hehe
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |