recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med Soundbar til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med Soundbar til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mansoli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mansoli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp med Soundbar til PS3
    Sendt: 29-April-2013 kl. 23:23
Hej!
Jeg har for nylig købt en Philips Soundbar (model HTL2150) og har prøvet at sætte den til min PS3 via et optisk kabel. Mit problem er, at der ingen lyd er. Jeg har været inde under indstillinger i PS3 menuen, og sat den til optisk udgang, og prøvet linear PCM samt Dolby Digital, og DTS som lydformat, men lige meget hjælper det. Jeg er på ingen måde klog på dette område, og vil sætte stor pris på hjælp herfra! Smile
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 06:17
Har du prøvet de andre indgange? Kan du overhovedet få lyd? Ifølge manualen, kan du resette soundbaren til factory settings, prøv det.
Til top
Mansoli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mansoli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 15:26
Jeg har PT intet fjernsyn som understøtter de andre indgange, så i øjeblikket er optisk den eneste mulighed jeg har, da jeg bruger en monitor, som skærm. Jeg snakkede i dag med en ansat hos Philips, som også foreslog at resette den, hvilket ikke har givet noget positivt resultat heller, desværre. De kunne på afdelingen heller ikke forstå hvad der var i vejen, fordi "det burde jo virke!". Jeg ved ikke om der er nogle settings på PS3'eren som jeg bare ikke forstår eller ved hvordan man slår til. Her er et screen shot af mine indstillinger som de er nu.

Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 12:25
Du  har ikke et andet apparat du kan prøve med? Jeg mener den kan tage analog in, så en radio eller mobil burde kunne bruges, med passende kable.
Til top
Mansoli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mansoli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 18:42
AUX og Audio-In indgangene virker fortrinligt - det er blot den optiske som ikke virker, hvilket irriterer mig, da jeg gerne ville køre lyd fra PS3 seperat fra fjernsynet. Men der er nok ikke noget at gøre ved det :) Tak for hjælpen uanset!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 18:48

Ja, det er irriterende når det ikke virker som det skal, men hvad er der i vejen med at lyd fra PS3 går via TVet.?
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Mansoli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mansoli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 23:13
Jeg er meget obs på strøm-besparelse, sp jeg håbede på at kunne, fx køre musik fra den, uden at have tv'et tændt og sådan. Men kan faktisk godt se det ikke giver voldsomt meget mening, nu hvor jeg tænker over det.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 07:12
PS3 som musikafspiller er på ingen måde en billig måde rent strømmæssigt, og du skal vel alligevel tænde for dit TV når du skal vælge musik?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 07:19
derfor der er opfundet sonos hehe
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu