|
Hjælp med US ip til Movies anywhere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 13:29 |
Hey alle.
Jeg har læst lidt om disse VPN/DNS tjenester man kan benytter til at få en amerikansk ip. Jeg er ikke særlig tryg ved disse løsninger da man ikke aner hvad de installere eller de snuser til ens trafik. Jeg vil meget gerne prøve Movies anywhere Men hvordan får man nemmest/hurtigst og gratis en amerikansk ip? Jeg har en Virtuel windows server 2016 jeg kan benytte til formålet bare til at få signet up Kunne læse der var en der benyttede Hola til Chrome men er det ok? Hmm kan læse dette https://www.mx.dk/viden/digital/story/29924185 Mange tak. /Daniel
Redigeret af DanielPT - 27-Oktober-2017 kl. 13:30 |
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hola til Chrome er netop ikke OK.
De fleste betalte VPN-løsninger er dog oftest OK, selvom man nok bør vælge en der ikke er baseret i USA eller UK, grundet lovgivning om overvågning. F.eks. NordVPN ligger i Panama, hvor alle som bekendt er ligeglade med alt, og det virker rigtig godt. Andre fornuftige udbydere har gratis prøveperioder, så det burde ikke være svært at finde noget der virker. Google "best vpn" og du burde få en masse at vælge imellem. |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Jeg har brugt Hola til Chrome, og det virkede. Men jeg har kun brugt det da jeg lige skulle oprette min konto. Du linker jo andre videotjenester til din Moviesanywhere konto, og skal efterfølgende bare bruge dem. Så jeg bruger ikke vpn mere.
|
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
Hvis du er utryg ved VPN tjenester kunne du overveje at leje din egen server i USA og vpn'e til den.
Det koster stor set det samme som et VPN abonnement (omkring $5 pr. måned) at have en virtuel server kørende. Du kan endda spare penge, hvis du kun starter serveren når du skal bruge den. Jeg har selv brugt amazon EC2, digitalocean og vultr til sådan et setup. Når du kun skal bruge en enkelt eller to adgange har OpenVpn en gratis udgave, som du kan installer på din server. Jeg mener at både Amazon go vultr har vist OpenVpn appliances(linux og windows), så du ikke behøver at installerer og konfigurere selv. Ud over at du har næsten fuld kontrol over begge ender af din VPN er fordelen ved den løsning, at flere og flere video tjenester er begyndt aktivt at blokerer VPN udbydernes ip adresser, så det kan være lidt et hit/miss at finde en udbyder, der ikke er blokeret. Jeg har ikke oplevet at nogle af hosting udbydernes IP's har være blokeret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |