|
Hjælp mig - Internet og anlæg driller for vildt !! |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
|
De skal udfyldes. I starten var de ikke udfyldt hos mig, men pludselig bad TC om at få det skrevet ind. Måske bliver DNS adresserne husket et eller andet sted, og så forsvinder de ved en genstart. Men jeg har dem skrevet ind. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
|
De er skrevet ind - Jeg tjekker lige senere om det virker når anlægget har været tændt og slukket og tændt :)
Indtil videre - Mange tak for hjælpen :=
|
||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
|
Velbekomme
![]() Jeg håber det kommer til at virke. Det er sådan jeg har gjort hos Fullrate. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
ØV ØV ØV Så snart jeg tænder anlæg ryger det hele . Jeg FATTER det IKKE !!!!
|
||
Philips 52" 9703H/10
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
|
Sæt et kabel fra din PC til din router (TC), når anlægget er tændt - hvad er status på routeren? Hiv den trådløse dims ud af anlægget og forbind det til routeren via kabel - hvad sker der så? Er anlægget opdateret softwaremæssigt? Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg skal gøre dette, hvis det heller ej virker når anlægget slet ikke er på nettet ? Det har lige virket i 2 min nu ( Sikkert held ) - Og så gik det fra igen..
|
||
Philips 52" 9703H/10
||
![]() |
||
|
Dertil er anlæg opdateret - Ingen ny opdatering på deres hjemmeside .
Og det trådløse netkort sidder indeni anlægget, så kan ikke tages ud :) Det har virket før som sagt, men det var uden TC, hvor jeg kun brugte router fra stofa, som router. Jeg finder det meget mærkeligt at den kan lige hurtigt nogle gange, feks, hvis jeg lige har taget strømmen på modem/router fra stofa, så virker det i kort tid, når jeg tænder anlæg, men så går det også fra. Men som samgt, hvordan kan det være hvis anlæg slet ikke er på trådløs, hvis man nu vælger at gøre dette . Jeg er lige ved at tro det har noget med strøm at gøre . Hehe - Kan snart ikke se andre muligheder
|
||
Philips 52" 9703H/10
||
![]() |
||
|
Et spørgsmål mere, hvis nu det ikke kan lade sig gøre ikke at have anlægget tændt uden det skal tilkobles nettet - Kan nemlig ikke finde nogle steder på anlægget, hvor man kan slå WIFI fra !!! ?
Men nu når jeg bruger TC, som router og router fra stofa som modem/Bridge, skal jeg så skrive macadressen på min TC, inde på stofas hjemmeside under Always signon ? Der står nemlig min stofa routers macadresse nu, så jeg er fri for at logge på hele tiden. Men skal jeg det eller er det kun modem der skal stå der ? ( Forstår dog stadig ikke, at alle andre enheder, såsom ipad iphone apple tv osv kan være på nettet, men så snart ja, anlæg tændes ryger nettet .... :/
|
||
Philips 52" 9703H/10
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
|
Okay, så tag TC fra og før alt tilbage som oprindeligt. Lad det virke sådan i et døgn, så kender du stabilliteten. Herefter skal vi til at finde ud af, hvordan du vil bruge din TC. Klaus |
||
![]() |
||
|
Ok Klaus, jeg håber du kan hjælpe, for jeg har fortalt hvordan jeg fik min TimeCapsule til at virke hos Fullrate, hvor Fullrates udstyr er sat i Bridge mode. Der er åbenbart et eller andet, der skal gøres anderledes ved Stofa. Og der rækker mine evner ikke. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det kan jo også være TC og Philips der ikke er gode venner..... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |