|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 26-Juni-2009 kl. 12:48 |
Jeg kan få det her samsung LE32B455 til cirka 3400 kr igennem en kammerats far, det er selvfølgelig nyt. Men så tænker jeg om jeg hellere skal købe et andet Samsung, Philips Sony eller lg istedet for at købe hos ham. Har ikke så meget fortsand på emnet så håber i kan hjælpe mig. Krav: "32 tommer - stik til kabel - mulighed for at slutte sin pc til den - Mpeg4. Redigeret af Kasper Rodding - 26-Juni-2009 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
ups glemte lige at skrive at det maks må koste 4500 kr.
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Den første anmeldelse af samsung le32b450/455 er kommet på hdtvtest.co.uk - samsung le32b450 og dette fjernsyn bliver rost til skyerne for sin HD visning, kanont sortniveau (kun 0.04 cd/m2!
![]() Redigeret af Rod83 - 26-Juni-2009 kl. 13:33 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder da bare kanon. Tusind tak for det. Hvad er forskellen på 450 og 455? |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Oftes er det små designforskelle og måske funktionaliteter. Men panelet er det samme |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
okay tak, har hørt noget med at 450 er promille model eller hvad det nu hedder, så at hvis det går i stykker skal det sendes til udlandet til reperation
|
|
![]() |
|
![]() |
promille du mener vel parallelimporteret? Redigeret af Rod83 - 26-Juni-2009 kl. 17:21 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja selvfølgelig tjekkede ikke lige om på om det var rigtigt skrevet inden jeg skrev det :D OKay fint tak for hjælpe. Men så køber jeg bare det. :P
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Tror du ikke at det er parallel import som du mener og ikke noget med "promille" Parallel import er når forhandleren finder det billigere i et andet land end den danske importør kan få varen hjem til. Ofte er der så ikke direkte garanti i Danmark og forhandleren sender så varen til det land hvor den er købt for at blive repareret. Man skal ikke være bange for parallel import hvis man køber det et ordentligt sted. Hvis forretningen eksempelvis går konkurs, så kan man løbe ind i problemer på en garantireparation. |
|
![]() |
|
![]() |
okay tak for hjælp Cyberguyen, Køber bare Samsung LE32B455 igennem en jeg kender så kan jeg få det til 3300 kr :D
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Køb du bare Samsung. Jeg har selv forgængeren, som jeg er godt tilfreds med. Ummidelbart lyder det til, at den nye model ikke bare er en anelse bedre, men har taget væsentlige skridt i forhold til især sortniveau. Jeg har ofte talt varm for Samsung's billige 32" modeller, hvis man er nede i de små prisleje, og anmeldelsen bekræfter jo bare min påstand. Alt det pjat fra en del mennesker herinde, med at disse skærme ikke kan vise et flot og naturligt billede passer 100%, hvis man altså vælger at køre med standardindstillinger, men vi ser jo via billederne og via graferne, at det godt kan lade sig gøre, omend det selvfølgelig ikke er perfekt. Min pointe er, at det er Alfa Omega at justere dit kommende Tv, måske med en kalibreringsdvd. Jeg garanterer dig for, at du vil se tydelige forbedringer. Redigeret af vasif - 27-Juni-2009 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
![]() |
OKay det er da godt at vide aner bare ikke noget som helst om hvad man skal justere, eller noget som helst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |