|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Er det sådan en her man køber eller hvad? Hvad gør det og hvordan bruger man den osv.? |
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Også sætter man den i sin dvd hvert halve år eller hvordan fungerer det?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
optimalt bruger du den sammen med denne Og så kan du sætte farver op korrekt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja men er det ikke det sådan et dvd der selv gør når man sætter den i? Istedet for man selv skal justere indstillingerne |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Til pendec:
EyeOne kan også købes inden for EU http://shop.colourconfidence.com/product.php?xProd=1187& xSec=10210 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
det er fysisk umuligt jo! så nej, det kræver fingrene på remoten.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg synes vi skal holde EyeOne ude af dette her...
Vi er ude i et tv køb til under 4000 kroner og så bliver der diskuteret farvekalibrering med måleudstyr. ![]() Det kan dog altid anbefales at bruge hjælpemidler til at opnå bedre billedkvalitet. Men man skal sætte sig ind i hvordan de bruges og hvad man opnår ved at bruge dem. Jeg vil tro at Digital Video Essenitals er rigeligt i dette tilfælde, men det kræver stadig lidt arbejde for at bruge det korrekt. Hvis man ikke er interesseret i at gøre det arbejde, så er pengene spildt. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Tak for hjælp. Jeg tager på ferie på søndag i 2 uger. Når jeg så kommer hjem skal jeg ud og købe ddet virka den 1. august. = Samsung LE32B455, nogen der sådan præcist kan skrive hvad det er man skal gøre og købe? |
|
![]() |
|
![]() |
nu kan jeg jo også vente med og se hvordan billedet ser ud, også kan jeg altid skrive hvis jeg synes det skal blive bedre :D
|
|
![]() |
|
![]() |
Nä det bliver Sony kdl 32v4500 istedet det er klart bedre
|
|
![]() |
|
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Kan du prøve at forklare hvorfor den er bedre. Har du sammenlignet dem mod hinanden ? |
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså jeg har siddet og kigget på dem begge. Personligt er jeg blevet forelsket i Sony'ens design, synes det er så meget lækere og flottere ind samsungen. Så er billedkvaliteten også en del bedre på sony'en. Lyden er også klart bedre, har set dem begge i fodbold og der vinder sony'en også klart :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |