|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Så nu står jeg meget tæt på at bestille den men har lige et spørgsmål mere skal have købt mig et hdmi stik fra computer til fladksærm. Så vil jeg lige høre om det her er godt nok? Regner med at se film i HD kvalitet er det muligt og vil det være godt nok? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det er fint! på 3mtr går det nok.. over 5mtr så kan du få problemer.
|
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
OKay så hvis det skal være 5m eller over skal jeg købe et i bedre kvalitet eller hvad? Evnt. link? herinde fra.. http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_til_dvi_kabel_184_da / |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
4-500 kr er nok være at ofre, hvis du skal op på den afstand.. tror avc kablerne i den prisklasse er ok til det, mener det står udfor kablerne. hmm, du peger på DVI -> HDMI, er det korrekt? har din pc ikke hdmi ud? så skal lyden gå ud til forstærker?
Redigeret af pendec - 24-Juli-2009 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er korrekt med DVI - HDMI jeg har nemlig DVI, også et almindeligt tv stik, men har ikke noget hdmi ud i min pc, men DVI er vel lige så godt? Så du mener at den vil være helt fint den jeg linkede til? Mit eneste krav er bare at jeg skal kunne se film som jeg har liggende på min computer i ordentligt kvalitet på min fladskærm. |
|
![]() |
|
![]() |
Eller hvad?
|
|
![]() |
|
![]() |
det vil fungere fint, husk bare at lyden skal du jo så trække i andet kabel, som ikke altid er lige enkelt, eller mere irriterende. nå, men løsningen er godt nok. |
|
![]() |
|
![]() |
øhh er ikke helt med når jeg ser film bruger jeg så ikke bare lyden på fladskærmen?
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Jo men det kabel der linkes til overføre kun billede. Du skal bruge et
minijack til minijack kabel til at få lyden med. Den ene ende skal ind i computeren der hvor man sætter høretelefoner til, den anden skal ind i stikket lige ved siden af VGA indgangen på TVet |
|
![]() |
|
![]() |
Okay tak for det, det hjalp en del :D Kan du muligvis sende mig et link til sådan et stik? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er et ganske almindeligt Lydkortkabel der skal bruges, de fås overalt i faghandlen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
okay?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |