|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Installatør ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 22-Februar-2006 kl. 11:42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg er på udkig efter en Media Center, som skal kunne fungere med din ting jeg har og som senere skal have. Jeg har en Denon AVR-2101 reciever og et 4 år gammel Phillips TV 5407. De skulle gerne kunne tilsluttes på den bedste måde, så jeg udnytter dem bedst muligt. Desuden har jeg planer om og anskaffe en fladskærm med digital tuner og HD-READY. Jeg har set på følgende modeller, men ved ikke hvad der er bedst og måske er det andre...
Jeg har et TV i soveværelset, som jeg meget gerne vil have til at fungere med Media Center også, men hvordan kan man lige det. Jeg har TV signal derinde. TV'et er bare en gammel Nokia, men Phillips Tv'et skal derind og stå på et tidspunkt. Jeg har et trådløs netværk installaeret i hele huset. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |