|
|
|
Besvar
|
| Forfatter | ||||
skodao
Bruger
Oprettet: 25-November-2007 Status: Offline Point: 87 |
Emne: Hjælp migSendt: 11-August-2008 kl. 23:42 |
|||
|
Hej. Jeg skal skal ud og købe pio 508xd og bose
Hvilken reciever samt hd optager synes i jeg skal købe???? max pris 16000. Vil gerne at jeg kan undgå 2,3,4..... fjernbetjeninger. Har tænkt på pana eller pio. På forhånd tak.
|
||||
![]() |
||||
zirio
Redaktionen
recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
Sendt: 12-August-2008 kl. 01:19 |
|||
|
Mulighederne angående receiver er store.
Du kan både vælge Onkyo, H/K, Marantz, Denon eller noget andet. Angående HD optager, ja så har jeg ærlig talt ingen ide, for at aldrig rigtigt interessere mig for det .Angående en lækker fjernbetjening, så kunne du købe Logitech Harmony 1000, det er bare en fed remote controller, den koster dog lidt, men til gengæld er den også bare sprød ![]() mvh Zirio |
||||
![]() |
||||
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Sendt: 12-August-2008 kl. 01:26 |
|||
|
Har selv kigget lidt på den, men udformnigen har holdt mig tilbage indtil nu - er det hurtigt at omstille sig fra en normal aflang fjernbetjening med tal osv. til den noget alternative form, og et minimum af knapper? |
||||
![]() |
||||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |